Silent Hunter 3 - NUI jeg glæder mig...
Fra : Nicolai

Dato : 06-08-04 01:19

Simulatorspil rocks ;)

www.silent-hunteriii.com

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai - webhostingdanmark.dk

Fra : Nicolai

Dato : 06-08-04 01:33

Mere specifikt:

ftp://ftp.ubi.com/emea/sh3/videos/SH3_E3DemoClip1.zip

Fra : mendoza

Dato : 06-08-04 08:14

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
> Simulatorspil rocks ;)
>
> www.silent-hunteriii.com
>

> --
> Med venlig hilsen / Best regards
> Nicolai - webhostingdanmark.dk

Ser spændende ud... men hvornår udkommer den?

--
Mendoza

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-08-04 09:31

"mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Ser spændende ud... men hvornår udkommer den?

Indtil videre er releasedaten sat til 1. kvartal 2005.

/Kenneth Iversen

Fra : Tommy

Dato : 06-08-04 13:31

Det må jeg sige--- DET GØR JEG OGSÅ (Hopper af spænding)

Men har lige et spørgsmål som I måske kan hjælpe med:

I den liva-chat som de havde onsdag aften, bliver der nævnt følgende:

"Hi, are you going to include Milk cow U-boots for mid-sea replenishment?
Will we be able to see the replenishment operation or is it going to be an
instant update?"

Hvad er en "Milk cow u-boots"???
Hilsen Tommy

Fra : Gerner

Dato : 06-08-04 15:17

On Fri, 6 Aug 2004 14:31:08 +0200, "Tommy" <no@replyatall.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Hvad er en "Milk cow u-boots"???

Det er en ubåd med brændsel, som erstatter de meget synlige overfladeskibe med
samme formål.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 15:48

On Fri, 06 Aug 2004 16:16:33 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>Det er en ubåd med brændsel, som erstatter de meget synlige overfladeskibe med
>samme formål.

Du er OT Gverner. Hvad har en forklaring om ubåde med computerspil at
gøre?

Fra : Nicolai

Dato : 06-08-04 16:55

> Du er OT Gverner. Hvad har en forklaring om ubåde med computerspil at
> gøre?

Hæ hæ hæ hæ hæ hæ hæ

Vi har vist samme motiv ;)

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-08-04 01:33

Håber da ikke det bliver samme skuffelse som Silent Hunter II var, jeg
glædede mig osse for vildt dengang, desværre viste det sig at være noget
halvfærdigt klams af en flo0k amatørere der var smæk fuld af fejl.
Samt alle de lovede features først kom senere i diverse patches hvilket man
først opdagede/kunne opdage efter at spillet var købt !!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Nicolai

Dato : 07-08-04 09:27

> [...]
> Samt alle de lovede features først kom senere i diverse patches hvilket man
> først opdagede/kunne opdage efter at spillet var købt !!

Til gengæld var spillet da fedt nok da det endelig blev spilbart.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 07-08-04 09:31

> [...]
man
> først opdagede/kunne opdage efter at spillet var købt !!

Der er desværre mange spil som i dag er uspilbare når de udkommer.
Hvor mange her kender ikke til street legal / street legal redline :)

/Kenneth Iversen

Fra : Martin Johansson

Dato : 07-08-04 11:34

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> skrev i en meddelelse
> man
>
> Der er desværre mange spil som i dag er uspilbare når de udkommer.
> Hvor mange her kender ikke til street legal / street legal redline :)

Eller MotoRacer 3.
Også en omgang halvfærdigt bras.

Fra : Jo

Dato : 07-08-04 11:46

Er der en gratis demo af spillet et eller andet sted, som man kan downloade?

Jo.

Fra : Nicolai

Dato : 07-08-04 13:13

> Er der en gratis demo af spillet et eller andet sted, som man kan downloade?

Nej. Ved ikke om det er på vej.

Fra : Peter T.

Dato : 07-08-04 21:49

Brian B. Christensen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Du er OT Gverner. Hvad har en forklaring om ubåde med computerspil at
> gøre?

10 points til dig. ;)

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Gerner

Dato : 08-08-04 10:04

On Sat, 07 Aug 2004 20:48:49 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in
dk.spil.computer:

>Brian B. Christensen leverede følgende historie fra de varme lande:

>10 points til dig. ;)

Nå, samler fjolserne point. Så har brian 12000 point eller mere.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Nicolai

Dato : 08-08-04 12:44

> Nå, samler fjolserne point. Så har brian 12000 point eller mere.

Og ingen kan tælle alle dine

Fra : Gerner

Dato : 08-08-04 14:57

On Sun, 8 Aug 2004 13:44:09 +0200, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Og ingen kan tælle alle dine

Specielt ikke dig din hjernedøde egotripper.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Nicolai

Dato : 08-08-04 15:59

> Specielt ikke dig din hjernedøde egotripper.

Hehehehe du er så nem :)

Fra : Gerner

Dato : 08-08-04 16:57

On Sun, 8 Aug 2004 16:58:49 +0200, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Hehehehe du er så nem :)

Og du får mange fjolsepoint.
Godt du giver mig ret.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Nicolai

Dato : 08-08-04 19:18

> Og du får mange fjolsepoint.
> Godt du giver mig ret.

SIKKE du kan

Fra : Gerner

Dato : 08-08-04 21:08

On Sun, 8 Aug 2004 20:17:45 +0200, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in
dk.spil.computer:

>SIKKE du kan

Du fik lige lidt flere fjolsepoint der.

Over for hjernedøde har man let spil.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Nicolai

Dato : 08-08-04 23:47

Fra : Eg Egemarke

Dato : 09-08-04 00:59

Og endnu engang har i ødelagt en tråd med offtopic pis, om hvem der er den
største "Offtopic´er" Gaaaab Gid i snart blev Voksne
Dette gælder faktisk både "den" der starter men så sandelig osse de der
fortsætter !!

Fra : Gerner

Dato : 09-08-04 10:16

On Mon, 9 Aug 2004 00:46:44 +0200, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Du sagde det :)

Og du giver mig ret, tak.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Tommy

Dato : 09-08-04 09:33

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> wrote in message
> [...]
> dk.spil.computer:

> Det er en ubåd med brændsel, som erstatter de meget synlige overfladeskibe

Ahhh... det minder mig om det gode gamle Gato Class Submarine. Det var et
morsomt ubådsspil hvor der også var forsyningsskibe.

Hilsen Tommy

Fra : Nicolai

Dato : 09-08-04 10:45

> Ahhh... det minder mig om det gode gamle Gato Class Submarine. Det var et morsomt ubådsspil hvor der også var
> forsyningsskibe.

Det var så grimt det spil - og fedt! ;)

Fra : Tommy

Dato : 10-08-04 08:38

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message

> Det var så grimt det spil - og fedt! ;)

jep...... Men efter datidens standart var det meget fedt...... Gigant sjov
at slippe fra en destroyer og følge sagens gang på F6 skærmbilledet.
Jeg var især vild med den utroligt flotte vector-grafik

Hilsen Tommy