Ældre PC space simulation søges!
Fra : Henrik Madsen

Dato : 30-07-04 03:47

Jeg leder efter et ældre rum simulation til Pc. Det hedder (så vidt jeg husker:

Elite - first encounter

Med undertitlen: Elite 3

Det udkom vist omkring 1996-97

Jeg vil gerne købe det med orignal CD/ manual/ box

Mvh
Henrik

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-07-04 06:48

"Henrik Madsen" <henrik_333@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med undertitlen: Elite 3
>
> Det udkom vist omkring 1996-97
>
> Jeg vil gerne købe det med orignal CD/ manual/ box

Du har nok mere held i gruppen news:dk.marked.privat.spil.computer

Mvh
Benjamin

Fra : Peter T.

Dato : 30-07-04 08:20

Henrik Madsen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg leder efter et ældre rum simulation til Pc. Det hedder (så vidt
> jeg husker:
>
> Elite - first encounter
>
> Med undertitlen: Elite 3

Det hed Frontier: First Encounter. Kig i gruppen alt.fan.elite, hvor Elite
4 stadig bliver diskuteret og hvor David Braben muligvis har løftet sløret
for næste spil i serien. Der kan du muligvis få tips om hvor spillet
stadig kan købes.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 30-07-04 13:18