Sims til 8/9-årig - OK eller for tidl
Fra : iddqd

Dato : 27-07-04 16:23

Kærestens datter bliver snart 9 og jeg spekulerer lidt på om hun mon er
klar til noget mere avanceret end de sædvanlige spil for børn. Nogen som
har gjort sig erfaringer med den aldersgruppe og Sims?

Mvh

Bruno

Fra : The Grif

Dato : 27-07-04 16:47

> [...]
> er klar til noget mere avanceret end de sædvanlige spil for børn.
> Nogen som har gjort sig erfaringer med den aldersgruppe og Sims?

Min datter er 13 og hun har spillet rimelige avancerede
spil som Age Of Empires siden hun var 8.
Hun spiller selv Sims nu og jeg er sikker på at din kæreste´s
datter sagtens kan få meget glæde af det.
Hun skal måske have lidt hjælp til det der skal læses
men børn i den alder lære computerspil at kende
i løbet af et split sekund. De snakker også en del sammen
med vennerne så det skulle ikke være noget problem.

--
Mvh.....
<<< Lasse The Grif >>>

Ved mail fjern "_GOLF_RULES_"

Fra : Zalasta Quikos

Dato : 27-07-04 20:42

Jeg er ret sikker på at hun vil syntes at det er for svært. AOE er trods alt
noget lettere, men der er jo ikke andet end at prøve, der er jo stor forskel
på hvor dygtige børn er til computer og interesse.

Fra : ">>Jokeren

Dato : 28-07-04 07:55

Min datter startede med at spille Sims som 9-årig og hun hygger sig
meget med det. I starten skulle jeg læse lidt for hende, men ellers
gik hun bare i gang med at udforske.
God fornøjelse.

Fra : Karina Nielsen

Dato : 28-07-04 17:13

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> [...]
> klar til noget mere avanceret end de sædvanlige spil for børn. Nogen som
> har gjort sig erfaringer med den aldersgruppe og Sims?

Hej Bruno,

min venindes datter er 8 år gammel og hun spiller selv sims - med lidt hjælp
fra sin mor:)
Så det kan godt lade sig gøre:)

Karina

Fra : iddqd

Dato : 28-07-04 17:33

Karina Nielsen wrote:
> Så det kan godt lade sig gøre:)

Super, tak til jer allesammen for tilkendegivelserne.

Mvh

Bruno