diablo
Fra : henriksen

Dato : 05-07-04 15:56

Min søn har købt diablo 2, men vi kan ikke installere den på vores pc. man
når lige at sige accept til licensen (første skærmbilled) og så går den ud
og siger at diablo har fundet en fejl (d2l_install.exe) og stopper, hvad kan
man gøre?
vi køre xp home

Fra : Billy Bob

Dato : 05-07-04 16:36

har i en opdateret version af directX mener det er v9.0b

Vh
Jan

Fra : henriksen

Dato : 05-07-04 19:26

den har vi, også alle de nyeste driver til grafikkort og lydkort osv...??

Fra : Zif

Dato : 05-07-04 21:17

Muligvis er det et problem med Windows XP,
prøv at køre setup filen, hvor du har været inde
i egenskaber for filen under fanebladet "kompabilitet" og sat hak i

"Kør dette program i kompatibilitetstilstand for Windows 95"

Zif

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-07-04 07:53

Zif wrote:

> Muligvis er det et problem med Windows XP,

Det _er_ set at programmer virker i Windows 2000, men ikke i XP.

Diablo II virker i 95/98/ME/NT4/2000/XP - de to sidste er set ved
selvsyn (jeg har 2000 og LoD).

Jesper G. Poulsen

Fra : Ding-Dong

Dato : 06-07-04 08:09

Jesper G. Poulsen skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg kører XP PRO og har ingen problemer med at kører Diablo II / LoD
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-07-04 08:51

Ding-Dong wrote:

> [...]

Nej, jeg skrev det ikke. Jeg citerede det - det er ikke det samme...

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen

Fra : Ding-Dong

Dato : 06-07-04 09:23

Jesper G. Poulsen skrev i en meddelelse
> Nej, jeg skrev det ikke. Jeg citerede det - det er ikke det samme...

Jeg har helt styr på hvem der skrev hvad...og at du i øvrigt citerede....
Hvordan du har tolket mine bogstaver er din egen sag.
Jeg fortsatte blot tråden og gjorde opmærksom på at det virker på min
maskine.....

Ding-Dong

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-07-04 15:21

Ding-Dong wrote:

> Jeg fortsatte blot tråden og gjorde opmærksom på at det virker på min
> maskine.....

Dit indlæg hører til som opfølgning på dette indlæg:

XFUT:netiketten

Jesper G. Poulsen
- Der hader folk der ikke kan finde ud af at placere deres indlæg
korrekt i tråden.

Fra : Ding-Dong

Dato : 06-07-04 16:58

Jesper G. Poulsen skrev i en meddelelse
> Dit indlæg hører til som opfølgning på dette indlæg:

Og der har du så heller ikke svaret på mit spørgsmål.....så kan det jo være
underordnet hvor man skriver hvis der alligevel ikke bliver svaret.....
EOD

Ding-Dong

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 16-07-04 17:04

On Mon, 5 Jul 2004 16:55:37 +0200, "henriksen" <tommy@tdcspace.dk>
wrote:

> [...]
>og siger at diablo har fundet en fejl (d2l_install.exe) og stopper, hvad kan

Det kan jo skyldes at der faktisk er en fejl i cd'en eller at dit
cd-rom bare er dårligt - prøv at installere spillet på en anden
maskine hvis det er muligt - det burde i hvert fald indikere om det er
cd'en der er problemet.