Thailandsk/japansk dessert?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 09-08-04 12:35

Vi skal have gæster og vil lave en japansk inspireret "pseudo-sushi"-ret
med laks samt en Thai-inspireret ret med kylling til hovedret.

Er der en dessert, der ville passe?

--
Steen Suder

Fra : Sybil

Dato : 09-08-04 21:36

Hej
Jeg fandt denne is. Det ser squ lækkert ud.

http://www.maduniverset.dk/show_opskrift.phtml?uid=3230

Majken

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-04 15:08

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in message

> Vi skal have gæster og vil lave en japansk inspireret "pseudo-sushi"-ret
> med laks samt en Thai-inspireret ret med kylling til hovedret.
>
> Er der en dessert, der ville passe?

Den er svær. Kombinationen af de fine smagsnuancer fra japansk-inspireret
sushi og stærk thai-inspireret kylling gør det lidt svært at vælge en
passende dessert.

Drop sushi'en og servér to-tre stærke thai-inspirerede hovedretter på samme
tid. Den ene kunne passende være thai-marineret laks. Afslut med kokosis
eller sød sticky-rice med frisk, eksotisk frugt.

--
-Jens B.