|
| CD WOW Oplevelse Fra : Søren Kongstad |
Dato : 29-07-04 15:04 |
|
Hej
Jeg ville bare dele en næsten helt positiv oplevelse med CD Wow.
Jeg købte for nyligt sæson 5 af Buffy fra CD Wow, men da vi skulle se
DVD 2, frøs filmen mit i andet afsnit på DVD'en.
En visuel inspekstion afslørede at der var en stor ridse i skiven -
uheldigvis var ridsen åbenbart kommet ved rotation af skiven idet den
fulgte sporene.
Tirsdag aften skrev jeg til CD-Wow, og onsdag morgen svarede de tilbage
med en returadresse. Onsdag eftermiddag fik jeg besked om at en ny box
var blevet afsendt.
Portoen får jeg igen ved en E-Voucher som kan bruges ved senere køb.
Lidt irriterende, men jeg regner da med at både sæson 6 og 7 skal købes
hos CD Wow, så det betyder ikke så meget.
Alt i alt en god udbedring af en uheldig situation (Jeg lider af buffy
abstinenser. De første 4 sæsoner så vi på ca 2 måneder, og tanken om at
jeg skal gå og vente flere dage på afslutningen af det afsnit jeg fik
set starten er gør mig ked)
/Søren
| |
David Rasmussen (29-07-2004)
| Kommentar Fra : David Rasmussen |
Dato : 29-07-04 15:09 |
|
Søren Kongstad wrote:
> Hej
>
> Jeg ville bare dele en næsten helt positiv oplevelse med CD Wow.
>
Jeg kan tilføje at i de tilfælde hvor jeg har haft brug for service fra
cd-wow, har den også været i top.
/David
| |
Peter B. Juul (29-07-2004)
| Kommentar Fra : Peter B. Juul |
Dato : 29-07-04 15:38 |
|
David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:
> Jeg kan tilføje at i de tilfælde hvor jeg har haft brug for service
> fra cd-wow, har den også været i top.
Lad mig så tilføje, at både Benson's World, Blackstar / Sendit og
Amazon.de har glimret med tilsvarende service overfor mig.
Hvad angår Benson's har de endda uden snak tilsendt en DVD, fordi jeg
skrev til dem at der manglede en af DVD'erne i et Farscape-sæt og hvad
angår amazon... Ja, så har de ikke engang klaget over, at jeg ikke har
fået sendt dem de fem defekte B5-sæsoner jeg har modtaget endnu (en
sæson 2 og fire sæson 4). Jeg må se at få det gjort.
Der er ingen tvivl om, at den service - ombytning/fejlretning - er
hvad man bør forvente, men der er altså brådne kar derude. Heldigvis
slap vi af med et af dem, da dvdpusheren gik omkuld.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst
I speak only 0}._.{0 dumme og tager fejl."
for myself. O/ \O -Per Abrahamsen
| |
David Rasmussen (29-07-2004)
| Kommentar Fra : David Rasmussen |
Dato : 29-07-04 17:19 |
|
Peter B. Juul wrote:
>
> Lad mig så tilføje, at både Benson's World, Blackstar / Sendit og
> Amazon.de har glimret med tilsvarende service overfor mig.
Jeg har også oplevet glimrende service fra Amazon. Engang sendte de mig
en meget dyr bog i hardback (800+ kroner), som desværre var beskadiget
ved ankomsten. Først gav de mig forskellige muligheder for at sende den
gratis tilbage hvis jeg boede i England. Da jeg så sagde at jeg boede i
Danmark, så sagde de at jeg kunne sende den tilbage og så ville de
betale portoen, eller jeg kunne give den til en skole eller lignende
hvor man ikke havde så mange penge. Totalt god stil, dérs.
/David
| |
vemrd? (30-07-2004)
| Kommentar Fra : vemrd? |
Dato : 30-07-04 12:02 |
|
Da jeg så sagde at jeg boede i
>Danmark, så sagde de at jeg kunne sende den tilbage og så ville de
>betale portoen, eller jeg kunne give den til en skole eller lignende
>hvor man ikke havde så mange penge. Totalt god stil, dérs.
Gav du den til en skole
mvh Jens
| |
David Rasmussen (30-07-2004)
| Kommentar Fra : David Rasmussen |
Dato : 30-07-04 12:07 |
|
vemrd? wrote:
> Da jeg så sagde at jeg boede i
>
>>Danmark, så sagde de at jeg kunne sende den tilbage og så ville de
>>betale portoen, eller jeg kunne give den til en skole eller lignende
>>hvor man ikke havde så mange penge. Totalt god stil, dérs.
>
> Gav du den til en skole
>
Nej, jeg kunne ærligt talt ikke finde en værdigt trængende skole i
Danmark der havde brug for den bog. Men den er lovet væk til forskellige
interesserede i min omgangskreds. Indtil videre bruger jeg den ødelagte,
så jeg ikke slider på den rigtige :)
/David
| |
-USH- (01-08-2004)
| Kommentar Fra : -USH- |
Dato : 01-08-04 20:08 |
|
> > Da jeg så sagde at jeg boede i
> >
> >>Danmark, så sagde de at jeg kunne sende den tilbage og så ville de
> >>betale portoen, eller jeg kunne give den til en skole eller lignende
> >>hvor man ikke havde så mange penge. Totalt god stil, dérs.
> >
> > Gav du den til en skole
> >
>
> Nej, jeg kunne ærligt talt ikke finde en værdigt trængende skole i
> Danmark der havde brug for den bog. Men den er lovet væk til forskellige
> interesserede i min omgangskreds. Indtil videre bruger jeg den ødelagte,
> så jeg ikke slider på den rigtige :)
>
Hæ hæ. Man burde købe dobbelt hver gang man køber bøger.
| |
David Rasmussen (02-08-2004)
| Kommentar Fra : David Rasmussen |
Dato : 02-08-04 00:25 |
|
-USH- wrote:
>
> Hæ hæ. Man burde købe dobbelt hver gang man køber bøger.
>
Så ville man jo undergrave den gode service som Amazon kan give.
/David
| |
Stefan Bruhn (29-07-2004)
| Kommentar Fra : Stefan Bruhn |
Dato : 29-07-04 16:27 |
|
On Thu, 29 Jul 2004 16:08:30 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:
>Jeg kan tilføje at i de tilfælde hvor jeg har haft brug for service fra
>cd-wow, har den også været i top.
Samme her. Har kun haft brug for service en gang, men der var der i
hvert fald ingen problemer.
--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.
"I demand the right to keep and arm bears"
"A computer without Windows, is like a fish without a bicycle"
| |
Søren Ribergård Møll~ (29-07-2004)
| Kommentar Fra : Søren Ribergård Møll~ |
Dato : 29-07-04 16:45 |
|
Hermed følger kopi af mail til Proshop (som det fremgår er jeg ikke helt så
tilfreds med dem!)
------------
Nu er det snart tre måneder siden at denne film er blevet bestil, samt over
14 dage
siden at jeg fik bekræftelse på at den vil blive sendt til mig i "denne
uge" - så undskyld mig når jeg siger: "hvor fanden bliver den af"?????
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller
----- Original Message -----
From: <service@proshop.dk>
To:
Sent: Monday, May 10, 2004 2:48 PM
Subject: Ordrenummer w36768 fra www.proshop.dk
> Hej Søren Ribergård Møller,
>
> Vi bekræfter din ordre af 10. maj 2004, hvor du har bestilt følgende.
>
> 1 stk. Kuk I Timeplanen - DVD kr 95,00
> 1 stk. Admin. gebyr ved køb under149 kr 12,00
>
> Samlet pris excl. moms: DKK 85,60
> Samlet pris incl. moms: DKK 107,00
>
> Det vil blive sendt til følgende adresse:
>
> Hvis der er ændringer til din ordre, så E-mail til service@proshop.dk
>
> Med venlig hilsen
>
> Multi Media Proshop ApS
>
| |
Mikkel Møldrup-Lakje~ (03-08-2004)
| Kommentar Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~ |
Dato : 03-08-04 15:11 |
|
Søren Kongstad wrote:
>
> En visuel inspekstion afslørede at der var en stor ridse i skiven -
> uheldigvis var ridsen åbenbart kommet ved rotation af skiven idet den
> fulgte sporene.
Grus i maskineriet? Det lyder som om skylden var helt på din side?
Mikkel
| |
Søren Kongstad (03-08-2004)
| Kommentar Fra : Søren Kongstad |
Dato : 03-08-04 16:01 |
|
>
> Grus i maskineriet? Det lyder som om skylden var helt på din side?
Det tør jeg ikke sige.
Det er den første defekte DVD jeg oplever, og jeg må nok indrømme at jeg
ikke kiggede på skiven inden jeg satte den i
Ridsen var ca 4 cm lang, og ca 2 mm høj.
Da DVD'erne kom samlet i en bog, hvor skiverne var stukket ned i forede
lommer, så kan fejlen ikke være sket her.
Lyder det da som en fejl som kommer af snavs i DVD afspilleren?
/Søren
| |
Mikkel Møldrup-Lakje~ (03-08-2004)
| Kommentar Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~ |
Dato : 03-08-04 16:40 |
|
Søren Kongstad wrote:
>> Grus i maskineriet? Det lyder som om skylden var helt på din side?
>
>
> Det tør jeg ikke sige.
>
> Det er den første defekte DVD jeg oplever, og jeg må nok indrømme at
> jeg ikke kiggede på skiven inden jeg satte den i
Tænkte bare på at det lød som om du selv var skyld i at skiven blev
afspillet sammen med et sandkorn, som foraarsagede ridsen...
Mikkel
| |
|
|