/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
James Bond ... Pierce Brosnan færdig som b~
Fra : Jacob d'Andrade


Dato : 21-06-04 21:05

Hej

Faldt over denne forfærdelige nyhed et sted på nettet, nogen der ved mere om
det ? og om det er sandt ?

Mvh Jacob



 
 
Dennis Sørensen (21-06-2004)
Kommentar
Fra : Dennis Sørensen


Dato : 21-06-04 23:18


"Jacob d'Andrade" wrote
>
> Faldt over denne forfærdelige nyhed et sted på nettet, nogen der ved mere
om
> det ? og om det er sandt ?

Ja, ok. Det er faktisk en længere historie, som jeg ikke orker bevæge mig ud
i.

Men det korte af det lange er, at Brosnan og producerne igen er på talefod,
og alt tyder på at han spiller Bond endnu en (sidste) gang.

- Dennis



Per (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 22-06-04 07:39

"Jacob d'Andrade" <jacob@FJERNESthezub.dk> wrote in message
news:cb7f1c$khd$1@thezub.dk...
> Hej
>
> Faldt over denne forfærdelige nyhed et sted på nettet, nogen der ved mere
om
> det ? og om det er sandt ?
>
> Mvh Jacob
>
>

Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~



vadmand (22-06-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 22-06-04 08:50


"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
news:40d7d413$0$209$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Jacob d'Andrade" <jacob@FJERNESthezub.dk> wrote in message
> news:cb7f1c$khd$1@thezub.dk...
> > Hej
> >
> > Faldt over denne forfærdelige nyhed et sted på nettet, nogen der ved
mere
> om
> > det ? og om det er sandt ?
> >
> > Mvh Jacob
> >
> >
>
> Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~
>
Burde man ikke benytte lejligheden til at standse denne filmserie, der
overlevede sig selv for 10-15 år siden?

Per V.



Peter B. Juul (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 22-06-04 10:12

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> writes:

> Burde man ikke benytte lejligheden til at standse denne filmserie, der
> overlevede sig selv for 10-15 år siden?

Ikke så længe man kan tjene penge på at fortsætte.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det, der gør så megen fantasy-litteratur
The RockBear. ((^)) selvhøjtidelig og dræbende kedelig er,
I speak only 0}._.{0 at der mangler hobbitter."
for myself. O/ \O -Per Vadmand.

David Rasmussen (22-06-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 22-06-04 10:19

Peter B. Juul wrote:
>
> Ikke så længe man kan tjene penge på at fortsætte.

Netop. Gør som jeg: lad være med at se lortet, eller lad i det mindste
være med at betale for det :)

/David

Peter B. Juul (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 22-06-04 11:38

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:

> Netop. Gør som jeg: lad være med at se lortet, eller lad i det mindste
> være med at betale for det :)

Ikke så længe jeg er underholdt

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."
I speak only 0}._.{0 -POK
for myself. O/ \O

Per (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 22-06-04 12:09

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> wrote in message
news:m2brjbdgjj.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:
>
> > Netop. Gør som jeg: lad være med at se lortet, eller lad i det mindste
> > være med at betale for det :)
>
> Ikke så længe jeg er underholdt
>
> --

Den sidste var noget være pop-lort.



Peter B. Juul (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 22-06-04 12:24

"Per" <no@tak.dk> writes:

> > Ikke så længe jeg er underholdt
>
> Den sidste var noget være pop-lort.

Jeg var underholdt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved
I speak only 0}._.{0 hvad du taler om."
for myself. O/ \O -Lasse Rimmer.

Niels Søndergaard (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 22-06-04 16:07

On 22 Jun 2004 13:24:01 +0200, p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk
(Peter B. Juul) wrote:

>"Per" <no@tak.dk> writes:
>
>> > Ikke så længe jeg er underholdt
>>
>> Den sidste var noget være pop-lort.
>
>Jeg var underholdt.

Det var jeg så sandelig også. Den sidste James Bond-film var den
bedste i lange tider. Lidt for lang i midten, okay - men det var til
at leve med.


Mvh
Niels Søndergaard

Peter B. Juul (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 22-06-04 16:21

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> Det var jeg så sandelig også. Den sidste James Bond-film var den
> bedste i lange tider. Lidt for lang i midten, okay - men det var til
> at leve med.

Specielt var jeg glad for at instruktøren havde modstået fristelsen
til at lade Q være en klovn.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved
I speak only 0}._.{0 hvad du taler om."
for myself. O/ \O -Lasse Rimmer.

Zeki (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 22-06-04 17:53

> Det var jeg så sandelig også. Den sidste James Bond-film var den
> bedste i lange tider.

Enig! Klart den bedste Brosnan Bond film, og den bedste siden 'Spioner dør
ved daggry'

>Lidt for lang i midten, okay - men det var til
> at leve med.

Synes at den første halvdel var fabelagtig - klassisk Bond - hvorimod den
sidste halvdel, som mest foregik på Island, var en anelse skuffende med for
meget meningsløs CGI-tjubang.

Mvh Zeki



Per (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 23-06-04 07:49


> Det var jeg så sandelig også. Den sidste James Bond-film var den
> bedste i lange tider. Lidt for lang i midten, okay - men det var til
> at leve med.
>
>
Ehm ok. Må jeg så anbefale dig at se Van Helsing. Den må være lige noget for
dig Masser af tomhjernet action og dårlig CGI.



Niels Søndergaard (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 23-06-04 10:27

On Wed, 23 Jun 2004 08:49:10 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>
>> Det var jeg så sandelig også. Den sidste James Bond-film var den
>> bedste i lange tider. Lidt for lang i midten, okay - men det var til
>> at leve med.
>>
>>
>Ehm ok. Må jeg så anbefale dig at se Van Helsing. Den må være lige noget for
>dig Masser af tomhjernet action og dårlig CGI.

Jeg skal bestemt se den. Har fået den varmt anbefalet af gode venner.


Mvh
Niels Søndergaard

Peter B. Juul (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 23-06-04 10:43

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> >Ehm ok. Må jeg så anbefale dig at se Van Helsing. Den må være lige noget for
> >dig Masser af tomhjernet action og dårlig CGI.
>
> Jeg skal bestemt se den. Har fået den varmt anbefalet af gode venner.

Den er sjov i starten. Den bliver lidt pinlig til sidst.

Og den kvindelige hovedperson ville løse problemerne meget bedre ved
at lægge sig ned og føde nogle børn.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."
I speak only 0}._.{0 -POK
for myself. O/ \O

David Rasmussen (23-06-2004)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 23-06-04 10:51

Peter B. Juul wrote:
>
> Og den kvindelige hovedperson ville løse problemerne meget bedre ved
> at lægge sig ned og føde nogle børn.

Eller lave nogle børn.

/David

-V- (23-06-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 23-06-04 10:51

Peter B. Juul wrote:
> Og den kvindelige hovedperson ville løse problemerne meget bedre ved
> at lægge sig ned og føde nogle børn.

Hørt.

Og til det farefulde og udmattende job som donor vil jeg godt melde mig
frivilligt.





-V-





Niels Søndergaard (24-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 24-06-04 15:30

On Wed, 23 Jun 2004 11:50:57 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Peter B. Juul wrote:
>> Og den kvindelige hovedperson ville løse problemerne meget bedre ved
>> at lægge sig ned og føde nogle børn.
>
>Hørt.
>
>Og til det farefulde og udmattende job som donor vil jeg godt melde mig
>frivilligt.

You took the words right out of my mouth.


Mvh
Niels Søndergaard

Erik (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 22-06-04 19:46

Peter B. Juul wrote:

> Ikke så længe man kan tjene penge på at fortsætte.

Det er desværre motivation nok til, at serien vil fortsætte i uendelighed.
Men jeg er nu selv ret enig med Vadmand. Det er efter min mening meget længe
siden, Bond har været andet end middelmådig, og sådan vil det blive ved med
at være, så længe man slavisk holder fast i den nuværende form. Det er
derfor Bond er gået fra at være trendsættende til trendefterlignende. Hvis
serien skal op og blande sig igen og ikke bare forblive et lejlighedsvist
"hyggeindslag", så kræver det, at bagmændene tør tage nogle chancer med
produktet. Som for eksempel at hyre Quentin Tarantino, når han nu så gerne
vil.

/Erik


Peter B. Juul (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 22-06-04 20:15

"Erik" <xxx@xxx.dk> writes:

> Det er desværre motivation nok til, at serien vil fortsætte i uendelighed.
> Men jeg er nu selv ret enig med Vadmand. Det er efter min mening meget længe
> siden, Bond har været andet end middelmådig, og sådan vil det blive ved med
> at være, så længe man slavisk holder fast i den nuværende form.

Tjah.

Men så lad være med at se dem.

Producerne tjener penge på os, der ser filmene, og så længe der er
seere nok til at lave dem i den nuværende form... well...

Jeg betragter Goldfinger som den ultimative Bond-film, men jeg
betragter den også som en bedaget sag med uhyre klodset
fortællestruktur, som jeg ikke ville bryde mig om at se i 2004.

> Det er
> derfor Bond er gået fra at være trendsættende til trendefterlignende. Hvis
> serien skal op og blande sig igen og ikke bare forblive et lejlighedsvist
> "hyggeindslag", så kræver det, at bagmændene tør tage nogle chancer med
> produktet. Som for eksempel at hyre Quentin Tarantino, når han nu så gerne
> vil.

Hvis Tarantino vil lave en Bond-film, så gør han det. Han kan uden
problemer hyre skuespillerne og så kalder han dem bare noget lidt
andet.

Jeg ser ingen grund til at frygte, at vi går glip af noget væsentlig
filmkunst pga. producernes valg.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

Erik (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 22-06-04 21:57

Peter B. Juul wrote:

> Men så lad være med at se dem.

Ja, sådan kan man jo nemt lukke enhver diskussion.

> Producerne tjener penge på os, der ser filmene, og så længe der er
> seere nok til at lave dem i den nuværende form... well...

Naturligvis. If it ain't broke, don't fix it. Men derfor kan man jo godt
have lov til at drømme.

> Jeg betragter Goldfinger som den ultimative Bond-film, men jeg
> betragter den også som en bedaget sag med uhyre klodset
> fortællestruktur, som jeg ikke ville bryde mig om at se i 2004.

Det er der heller ingen, der har argumenteret for. Men jeg synes, det er
interessant, at Bond i de første mange år satte standarden for actionfilmen,
mens serien siden er blevet reduceret til at løbe efter andre. Med Bond får
man idag, hvad man forventer, men ikke ret meget mere.

> Hvis Tarantino vil lave en Bond-film, så gør han det. Han kan uden
> problemer hyre skuespillerne og så kalder han dem bare noget lidt
> andet.

Så ville han jo blot lave en agentfilm. Det er ikke det, han er interesseret
i.

> Jeg ser ingen grund til at frygte, at vi går glip af noget væsentlig
> filmkunst pga. producernes valg.

Måske ikke, men man kunne velsagtens håbe på endnu mere underholdende film.
Bond har sit stampublikum, men franchiset udnytter efter min mening slet
ikke sit potentiale.

/Erik


Peter B. Juul (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 23-06-04 06:24

"Erik" <xxx@xxx.dk> writes:

> > Men så lad være med at se dem.
>
> Ja, sådan kan man jo nemt lukke enhver diskussion.

Det var sådan set ikke min intention.

Men det er det eneste reelle "våben", du har. Hvis du går ind for at
se den nyeste Bond-film og er utilfreds med den, så har du stadig
skæppet i kassen og øget sandsynligheden for, at den næste bliver
ligesådan.

> Det er der heller ingen, der har argumenteret for. Men jeg synes, det er
> interessant, at Bond i de første mange år satte standarden for actionfilmen,
> mens serien siden er blevet reduceret til at løbe efter andre. Med Bond får
> man idag, hvad man forventer, men ikke ret meget mere.

Det har du ret i. Hvis Bond opførte sig, som han gjorde i gamle dage,
ville vi i øvrigt mene, at instruktøren efterlignede Austin Powers.

> > Hvis Tarantino vil lave en Bond-film, så gør han det. Han kan uden
> > problemer hyre skuespillerne og så kalder han dem bare noget lidt
> > andet.
>
> Så ville han jo blot lave en agentfilm. Det er ikke det, han er interesseret
> i.

Nej, lige netop Tarantino ville uden problemer formå at få os gjort
klar, at det var en Bond-film. Den mand er en mester i at bruge
medierne.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

Niels Søndergaard (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 22-06-04 23:43

On 22 Jun 2004 21:15:28 +0200, p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk
(Peter B. Juul) wrote:

>Jeg ser ingen grund til at frygte, at vi går glip af noget væsentlig
>filmkunst pga. producernes valg.

Og vi gik heller ikke glip af noget væsentlig filmkunst, hvis
distanceblænderen Tarantino gik på pension.



Mvh
Niels Søndergaard

Peter B. Juul (23-06-2004)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 23-06-04 06:25

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> Og vi gik heller ikke glip af noget væsentlig filmkunst, hvis
> distanceblænderen Tarantino gik på pension.

Jeg fandt Kill Bill-bilogien langt mere underholdende end den seneste
Bond-film.


--
Peter B. Juul, o.-.o "Vreden gudinde besyng,
The RockBear. ((^)) som greb Montaquiden Romeo."
I speak only 0}._.{0 -Shakespeares "Iliaden"
for myself. O/ \O

Niels Søndergaard (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 22-06-04 09:36

On Tue, 22 Jun 2004 08:39:15 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>"Jacob d'Andrade" <jacob@FJERNESthezub.dk> wrote in message
>news:cb7f1c$khd$1@thezub.dk...
>> Hej
>>
>> Faldt over denne forfærdelige nyhed et sted på nettet, nogen der ved mere
>om
>> det ? og om det er sandt ?
>>
>> Mvh Jacob
>>
>>
>
>Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~

Det er da forhåbentlig en joke, selv om The Rundown
http://www.imdb.com/title/tt0327850/
er en overraskende god actionfilm


Mvh
Niels Søndergaard

Christian (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 22-06-04 10:36

On Tue, 22 Jun 2004 08:39:15 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>
>Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~

Jeg gætter på Hugh Jackman

/Christian


Morten Bowman (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Morten Bowman


Dato : 22-06-04 11:31

On Tue, 22 Jun 2004 11:35:45 +0200, Christian <christian@fabel.dk.nospam>
wrote:

>On Tue, 22 Jun 2004 08:39:15 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:
>
>>
>>Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~
>
> Jeg gætter på Hugh Jackman

Jeg håber stadig på Clive Owen

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk


Jacob d'Andrade (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Jacob d'Andrade


Dato : 22-06-04 15:21


"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
news:ni2gd097k8b5ebp4f46lf7h03log4hvkt0@4ax.com...
> On Tue, 22 Jun 2004 11:35:45 +0200, Christian <christian@fabel.dk.nospam>
> wrote:
>
> >On Tue, 22 Jun 2004 08:39:15 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:
> >
> >>
> >>Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~
> >
> > Jeg gætter på Hugh Jackman
>
> Jeg håber stadig på Clive Owen
>

Ja der er dog trodsalt lidt mere agent over ham, end Hugh...

Jacob



Zeki (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 22-06-04 17:54

> Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~

Det bliver nu nok enten Robbie Williams, Jude Law eller Billy Zane.

Mvh Zeki




Parker Pyne (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Parker Pyne


Dato : 22-06-04 18:17


"Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote in message
news:wvZBc.15837$Vf.909879@news000.worldonline.dk...
> > Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~
>
> Det bliver nu nok enten Robbie Williams, Jude Law eller Billy Zane.

Robbie Williams? I så fald har jeg set min sidste James Bond.



Zeki (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 22-06-04 18:30

> > Det bliver nu nok enten Robbie Williams, Jude Law eller Billy Zane.

> Robbie Williams? I så fald har jeg set min sidste James Bond.

Tjae.. med lidt mere hår på brystet, tror jeg nu nok at Robbie vil kunne
gøre det om nogle år, når han er blevet lidt mere "mand".

Mvh Zeki




Erik (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Erik


Dato : 22-06-04 19:31

Parker Pyne wrote:

> Robbie Williams? I så fald har jeg set min sidste James Bond.

Det er vist et gammelt rygte. Men hans flabede charme vækker da minder om
den unge Sean Connery, så det er da ikke en uforståelig tanke.

/Erik


C. H. Engelbrecht (22-06-2004)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 22-06-04 20:46

"Erik" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse
news:2jrc2tF12vpbnU1@uni-berlin.de...
> > Robbie Williams? I så fald har jeg set min sidste James Bond.
>
> Det er vist et gammelt rygte. Men hans flabede charme vækker da minder om
> den unge Sean Connery, så det er da ikke en uforståelig tanke.

For at arbejde seriøst med tanken, ville det aldrig kunne tillades. Robbie
har udseendet og sit navn med sig og har haft ageret 'Bond' agtig i en
musikvideo, men ellers har han dårligt gjort sin karriere på at være en
traditionel engelsk gentleman. Og så er han umiddelbart noget psykisk
ustabil. Er der noget enhver producer ikke just har lyst til at have
arbejdende under sig med millioner i investering på spil, så er det ustabil
arbejdskraft. Hvorfor tror I at Edward Furlong ikke er med i Terminator 3?




Niels Søndergaard (22-06-2004)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 22-06-04 23:44

On Tue, 22 Jun 2004 21:46:13 +0200, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

>Hvorfor tror I at Edward Furlong ikke er med i Terminator 3?

Det ved jeg ikke. Fortæl.



Mvh
Niels Søndergaard

-V- (23-06-2004)
Kommentar
Fra : -V-


Dato : 23-06-04 00:36

Niels Søndergaard wrote:
>> Hvorfor tror I at Edward Furlong ikke er med i Terminator 3?
>
> Det ved jeg ikke. Fortæl.

Fordi han er et fukkin crackhoved, som også bruger alt for meget dåse.





-V-



max (27-06-2004)
Kommentar
Fra : max


Dato : 27-06-04 12:40

On Tue, 22 Jun 2004 18:54:21 +0200, "Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote:

>> Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~
>
>Det bliver nu nok enten Robbie Williams

Er han ikke bøsse ?


C. H. Engelbrecht (27-06-2004)
Kommentar
Fra : C. H. Engelbrecht


Dato : 27-06-04 20:58

"max" <max@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:1gctd0lrfmg9jstd1taaq7q5sof17nunka@4ax.com...
> >Det bliver nu nok enten Robbie Williams
>
> Er han ikke bøsse ?

Er ikke alle mandlige skuespillere det?




Jacob Andersen (28-06-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Andersen


Dato : 28-06-04 14:30

"max" <max@mail.dk> wrote in message
news:1gctd0lrfmg9jstd1taaq7q5sof17nunka@4ax.com...
> On Tue, 22 Jun 2004 18:54:21 +0200, "Zeki" <zeki@nospam.dk> wrote:
>
>>> Ja jeg har hørt at The Rock skal afløse ham ;)~~
>>
>>Det bliver nu nok enten Robbie Williams
>
> Er han ikke bøsse ?

Der er to ting jeg vil sige.
1. Det tror jeg da ikke, har i hvert fald ikke lige hørt det.
2. Er det ikke sagen fuldstændig uvedkommende?

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"
- RestInParadise



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409070
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste