Cube problem
Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 08-05-01 09:03

Hej i gruppen,

Vi har en Cube på kontoret, og den opføre sig underligt!!!
En på kontoret "kom" til at skubbe den ned på gulvet, han nåede dog at gribe
den. (påstår han) Cuben har nu nok alligevel taget skade, for hver gang
chefen kommer til at skubbe til sit bord, ja så genstarter Cuben. Kommer man
til at skubbe eller slår man let på Cuben (ligegyldigt hvor) så starter,
genstarter eller lukker den ned. Endvidere så jeg ved selvsyn i går Cuben
genstarte uden nogen form for påvirkning.

Nogen ideer til hvad jeg kan gøre, er Cuben færdig eller?

Dan Henriksen

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-05-01 10:21

In article <B71D74EC.7CD7%dan@1way2print.net>,
"Dan (1Way2Print)" <dan@1way2print.net> wrote:

> Nogen ideer til hvad jeg kan gøre, er Cuben færdig eller?

Send den til rep på garantien.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Thomas Neumann

Dato : 08-05-01 21:49

> Send den til rep på garantien.

Ja - eller anmeld det til forsikringen hvis i mener det kan betale sig. Du
kan dog prøve at åbne den og se om du er så heldig at fejlen er åbenlys. Et
stik der er lige ved at falde af elle sådan noget.
Thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-05-01 22:08

In article <9d9m4f$i93$1@sunsite.dk>,
"Thomas Neumann" <thomas@neumann.dk> wrote:

> Ja - eller anmeld det til forsikringen hvis i mener det kan betale sig.

Så skal det da være en pludseligt opstået skade, og ikke bare noget
defekt udstyr, der er gået i stykker af sig selv.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 09-05-01 10:00

Hej, tak for jeres forslag.

Jeg skilte Guben ad (ikke i atomer) strammede alle skruer og har
kontrolleret ram, skærmkort og andre løsdele. Cubel køre igen, så nu må de
næste par dage vise om Cuben skal til rep. På garantien.

Dan Henriksen

Sid dog ikke inde, solen vælter ned.....