Hvordan slå Efeu ihjel?
Fra : Gert Hansen

Dato : 10-08-04 06:33

Hej

Hvordan får jeg has på resterne af de efeu der har vokset op af mit
plankeværk. Nu har jeg revet alt hvad der er spirer frem op, men det virker
som om rodnettet bare bliver mere kraftigt.

Nogen der har et godt råd - evt. kemisk.

--
Gert Hansen
Så du røgen fra maden? Se www.mados.dk

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 10-08-04 15:42

"Gert Hansen" <gert@FJERNmad.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg has på resterne af de efeu der har vokset op af mit
> plankeværk. Nu har jeg revet alt hvad der er spirer frem op, men det
> virker som om rodnettet bare bliver mere kraftigt.

Hvis alt grønt ER væk, skal du bare en gang om ugen fjerne hvad der kommer.
Så dør den med garanti.

PE
--
Remove NNN from my e-mail address when replying.
Enlevez NNN de mon adresse électronique pour me répondre.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-08-04 16:37

> [...]
virker
> som om rodnettet bare bliver mere kraftigt.
>
> Nogen der har et godt råd - evt. kemisk.

Sort plast over hvis du har mulighed ellers roundup.

Stef

Fra : Willy Jakobsen

Dato : 12-08-04 08:14

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> virker

> Sort plast over hvis du har mulighed ellers roundup.
>
> Stef

Du kan godt spare udgiften til roundup - det har ingen virkning på efeu, det
trænger ikke ind, på grund af efeuérnes vokslag på bladene.
Rufle