Udendørs bevægelsessensor til lys med "eks~
Fra : Lars

Dato : 24-07-04 12:49

Hejsa,

Er der nogen der kender til en producent hvor man kan have flere sensorer
til samme afbryder?

Vi har netop købt en gård langt ude på landet i det sydlige Skåne inklusive
en fin lang indkørsel, der lige skal have en række lamper. Ville gerne have
en sensor pegende indad nede ved adgangsvejen som tænder når man kommer
derfra, og en anden sensor placeret oppe ved gården der aktiveres når man
går ud i gårdspladsen.

Findes det? Hvor man kan få en "slavesensor" og tilslutte "hovedsensoren"?

Det kunne givetvis laves med IHC, men et lidt mindre og prisbilligt projekt
et ønskeligt...

** Lars

Fra : Mark Schiller

Dato : 24-07-04 18:33

Sat, 24 Jul 2004 13:49:09 +0200, berigede "Lars"
<news41dot@landligt.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

> [...]
>en sensor pegende indad nede ved adgangsvejen som tænder når man kommer
>derfra, og en anden sensor placeret oppe ved gården der aktiveres når man

Hvis jeg har forstået opgaven korrekt, så kan du lave det med 2 ganske
almindelige sensorer - jeg har en konstruktion magen til det du ønsker
i min indgangsparti ................. der er blot en anelse kortere
afstand mellem yderpunkterne

/Mark

Fra : Jens

Dato : 26-07-04 23:34