Natursten
Fra : Aksel Pedersen

Dato : 19-07-04 12:59

Er der nogen, der kan skaffe natursten i størrelse: 30 x 40 cm - eller
ved, hvor man kan få dem?
Helst ikke langt fra Fredericia - Kolding - Middelfart.
Jeg er ikke meget for at få en bulkvare af skrammede sten fra en
vognmand. Vi vil gerne selv se, udvælge og transportere dem.
Skal nok bruge en 100 stykker.
Venlig hilsen
Aksel

Fra : F. Hansen

Dato : 19-07-04 13:51

"Aksel Pedersen" <aksel.pe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan skaffe natursten i størrelse: 30 x 40 cm - eller
> ved, hvor man kan få dem?

Prøv en grusgrav eller hos farmer Hansen.

Finn

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 19-07-04 15:27

F. Hansen wrote:

> Prøv en grusgrav eller hos farmer Hansen.
>
> Finn

Hej Finn!
Jeg har skam afprøvet de omkringliggende grusgrave og kørt rundt i
området og stirret efter gårdenes stendynger.
Der er slet ikke så mange grusgrave mere. Mange er blevet sløjfet.
Mange natursten bliver hakket op til strømateriale. En gang imellem har
vores lokale entreprenør en stenbunke, vi må få lov til at kigge i. Men
for tiden er de alle løbet tør.
Venlig hilsen
Aksel

Fra : Calle.

Dato : 19-07-04 20:43

Aksel Pedersen wrote:

> [...]
> Mange natursten bliver hakket op til strømateriale. En gang imellem
> har vores lokale entreprenør en stenbunke, vi må få lov til at kigge

vent til såtiden, så bliver dyngerne fyldte igen!

--
Calle.