Havenisse
Fra : Lisa

Dato : 17-07-04 23:24

Er der nogen der ved hvor man i Danmark kan købe kitche havenisser?
Jeg vil så gerne have en

Mvh Lisa

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 18-07-04 08:46

Lisa skrev:

> Er der nogen der ved hvor man i Danmark kan købe kitche havenisser?
> Jeg vil så gerne have en

Er det ikke sådan nogen som disse (Se katalog i bunden):

http://www.erroer.dk

Eller:

http://www.granly-fuglecenter.dk/udstyr/varer.asp?kategori=Julen

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 18-07-04 12:26

Svend Erik Bertelsen wrote:

> Er det ikke sådan nogen som disse (Se katalog i bunden):

Vor herre bevares! Det er da ikke noget at sætte i sin have.
Aksel

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 18-07-04 12:36

Aksel Pedersen skrev:

> Vor herre bevares! Det er da ikke noget at sætte i sin have.

Jeg bryder mig heller ikke selv om sådan noget. Mine links til
Lisa er blot for at hjælpe

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Anette

Dato : 18-07-04 16:16

Lisa <lisa@paradis.dk> wrote:
> Er der nogen der ved hvor man i Danmark kan købe kitche havenisser?
> Jeg vil så gerne have en

Hej Lisa

Du kunne tage en tur her til Fyn - på Middelfartvej ligger Blommenslyst
Camping.
De har et righoldigt udvalg at havenisser i alle størrelser og stilarter
http://www.blommenslyst-camping.dk/

/ Anette

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 18-07-04 17:15

På Frederisksundsvej i kbh, er der en der har dem....