Opmagasinering af flyttelæs
Fra : Stefan Garvig

Dato : 15-07-04 15:04

Hej NG

Jeg har to store flyttevognslæs indbo, ca. 100 m3, som jeg skal have
opbevaret forsvarligt i et stykke tid. Jeg ved, at flere firmaer tilbyder
opmagasinering under gode sikkerhedsmæssige forhold i opvarmede lokaler,
f.eks. SureStore. De er dog ikke billige - så jeg er på jagt efter
alternative muligheder for evt. privat opmagasinering. Det kunne være i en
tom kælder, i en tom garage (hvis sådanne overhovedet findes.

Hvis I kender firmaer inden for opmagasinering, der kan tilbyde fornuftige
forhold til en fornuftig pris, så giv endelig lyd.

Meld gerne tilbage til mig på min mail - husk at fjerne dyret i
mailadressen.

Venligst

Stefan Garvig

--
**********
Svar direkte ved at fjerne dyret i e-mail-adressen:

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 15-07-04 16:02

"Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhold til en fornuftig pris, så giv endelig lyd.
>
> Meld gerne tilbage til mig på min mail - husk at fjerne dyret i

Hvis det er i nordsjælland, er der en mulighed hos Neff Lagerhotel
www.neff.dk

mvh
Bendt

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 15-07-04 16:12

Stefan Garvig wrote:

> [...]
>
> Hvis I kender firmaer inden for opmagasinering, der kan tilbyde fornuftige
> forhold til en fornuftig pris, så giv endelig lyd.

Du har vist glemt regel nr 1:

Fortæl hvor i landet du bor.

Iøvrigt foregår kommunikationen via gruppen. Og ikke i private mails.

Mvh. Jørgen

Fra : Stefan Garvig

Dato : 17-07-04 12:15

> Du har vist glemt regel nr 1:
> Fortæl hvor i landet du bor.
- Ja, minsandten. Men her kommer den: Fundervej 38, 2610 Rødovre

> Iøvrigt foregår kommunikationen via gruppen. Og ikke i private mails.
- Joh, hvis man ønsker det!

> Mvh. Jørgen

Venligst

Stefan Garvig

Fra : Ole Jensen

Dato : 15-07-04 17:02

Stefan Garvig <sgdataGED@edb.dk> wrote:

> [...]
>
> --
> **********
> Svar direkte ved at fjerne dyret i e-mail-adressen:

Hej

Jeg har en bekendt som lånte et stykke af en bondemands stald. Der var
ikke dyr i den. Det gik meget godt.
Hvis der ikke er opvarmet der hvor det skal opbevares, kan det komme til
at lugte lidt hengemt, og hvis det bliver i en garage, så kan der være
problemer med mus.
Prøv at sætte en annonce i den blå avis eller GulogGratis.
Det kunne også være at der var nogle store firmaer der havde lidt plads
til overs i et hjørne af produktionshallen.

mvh
Ole-J