polske byggefirmaer
Fra : m:-\)

Dato : 12-07-04 16:57

hej NG.
der er sikkert spurgt om det før.. men er der nogle der ved hvor vi kan få
fat i ovenstående til nybyggeri..???

Mvh.

G & M

Fra : Jacob

Dato : 12-07-04 17:56

"m" <g@k.dk> skrev i en meddelelse news:ccucc6$otk$1@news.net.uni-c.dk...
> hej NG.
> der er sikkert spurgt om det før.. men er der nogle der ved hvor vi kan få
> fat i ovenstående til nybyggeri..???

Det tør jeg ikke svare på. Jeg vil nødig have hele den danske fagbevægelse
på nakken. Jeg har hørt at de slår ihjel for mindre.

Jacob

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 12-07-04 20:52

Hvorfor ikke prøve med et Fynsk byggefirma? Os kan du snakke med, vi har tid
nu, vi holder vores aftaler og kan sagtens konkurrere.
Mvh Thomas Strandvig

Fra : m:-\)

Dato : 12-07-04 21:04

hej Thomas..

Jeg har noteret mig din emailadr. og skriver for nærmere aftale..!!

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-04 22:13

On Mon, 12 Jul 2004 21:52:08 +0200, "Thomas Strandvig"
<thomas@strandvig.dk> wrote:

>Hvorfor ikke prøve med et Fynsk byggefirma? Os kan du snakke med, vi har tid
>nu, vi holder vores aftaler og kan sagtens konkurrere.

Hmmm... hvis truslen om polske håndværkere kan få danske ditto til at
holde aftaler, så sender jeg en venlig tanke til Polen

--
Jens OZ2JP callto://jensep

Afraid of heights? Not me, I'm afraid of widths!

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-07-04 21:21

On Mon, 12 Jul 2004 23:12:35 +0200, Jens Petersen wrote:

>Hmmm... hvis truslen om polske håndværkere kan få danske ditto til at
>holde aftaler, så sender jeg en venlig tanke til Polen

Min far hjælper mig en del fra tid til anden - og hver gang han begynder
at snakke om 'løn', 'arbejdstøj', 'pauser' og lignende, så får han jo
også at vide at han da bare kan blive udskiftet med et par polakker
)

Det har virket fint indtil videre, men jeg tror det er ved at gå op for
ham at selv polakker skal have løn - og det får han ikke. Ikke af mig i
hvert fald )

http://www.gartneriet.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-07-04 11:08

> der er sikkert spurgt om det før.. men er der nogle der ved hvor vi kan få
> fat i ovenstående til nybyggeri..???

Tja det lyder da ellers som en interessant løsning, vi er sikkert en del
der gerne ville høre resultatet her i gruppen.

Prøv evt. det Polske konsulat.
Jeg har ihvertfald hørt om nogen firmaer der skulle arbejde her. Men
hver dog obs. på kravene om arbejdsvilkår og mindsteløn.

Mvh

Jesper.