tegning til redskabsrum
Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 08-07-04 20:16

Jeg er ved at rive min gamle carport ned. Materialerne fra carporten vil jeg
genbruge til et lille redskabsrum.

Men jeg mangler lidt inspiration til hvordan man bygger sådan et.

Jeg forestiller mig et rum på mellem 2 og 10 m2.

Billeder, byggetegninger mv. modtages med tak.

Med venlig hilsen

Vilhelm

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 08-07-04 22:05

On Thu, 8 Jul 2004 21:15:39 +0200, "Vilhelm Johansen" <evj@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>
>Men jeg mangler lidt inspiration til hvordan man bygger sådan et.
>
>Jeg forestiller mig et rum på mellem 2 og 10 m2.

Hvis nu du lader være med at rive carporten ned og pakker den ind i
forskalningsbrædder eller lign. og sætter en dør i - så har du et
redskabsrum.

KS

Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 09-07-04 09:30

> Hvis nu du lader være med at rive carporten ned og pakker den ind i
> forskalningsbrædder eller lign. og sætter en dør i - så har du et
> redskabsrum.

Carporten er på 45 m2 - så det bliver nok lige i overkanten

Fra : Leonard

Dato : 09-07-04 10:11

>Carporten er på 45 m2 - så det bliver nok lige i overkanten

Så har du da plads til at udvide din samling af redskaber ...
.... for lidt plads har jeg altid nok af.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 09-07-04 11:54

On Fri, 9 Jul 2004 10:29:42 +0200, "Vilhelm Johansen" <evj@yahoo.dk>
wrote:

>Carporten er på 45 m2 - så det bliver nok lige i overkanten

Så kunne du jo nøjes med at fjerne de 35-43 m2 - så er der også noget
at beklæde med og lave dør af.

KS

Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 09-07-04 12:09

> Så kunne du jo nøjes med at fjerne de 35-43 m2 - så er der også noget
> at beklæde med og lave dør af.

Det er vist nemmere sagt end gjort.

- hvis man er træt af sin store bil og ønsker en mindre, saver man jo heller
ikke bare halvdelen af, vel

Fra : //zlgge

Dato : 10-07-04 01:25

"Vilhelm Johansen" <evj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist nemmere sagt end gjort.
>
> - hvis man er træt af sin store bil og ønsker en mindre, saver man jo
heller
> ikke bare halvdelen af, vel

Når du alligevel vil bruge materialerne fra den gamle garage, kan du jo se
lidt på hvordan den er konstrueret og bare lave redskabsrummet ligesådan.
Der er kun to ting der er vigtige: Taget skal være tæt og træ må ikke rådne
pga. fugt fra jorden...

Mvh
//zigge
Snedker

Fra : Bjarne Christiansen

Dato : 10-07-04 21:00

Hej Vilhelm.

Jeg har detail tegninger over et på 3,14 X 4,44, samt arbejdsbeskrivelse
og matrialeliste, hvis du er intresseret så smid en mail.

Hilsen Bjarne.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-07-04 13:31

"Bjarne Christiansen" <zenta39@yahoo.dk> wrote in message
> Hej Vilhelm.
>
> Jeg har detail tegninger over et på 3,14 X 4,44, samt arbejdsbeskrivelse
> og matrialeliste, hvis du er intresseret så smid en mail.

Kan det også komme denne her vej: travSNABELAtiscaliDOTdk ?

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg