H: Højtryksrenser
Fra : Preben og Anette

Dato : 04-07-04 11:27

Hej

Kvickly har i denne uge tilbud på en højtryksrenser til knap 400 kr
hvad er det for et mærke?
Kan man købe tilbehør til den f.eks børster til bilvask?
Er den værd at købe?

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : tb [8550]

Dato : 04-07-04 11:46

Kvickly har i denne uge tilbud på en højtryksrenser til knap 400 kr
Er den værd at købe?

Dont know. Købte en Texas i bilka i fjor til 399. Den holdt 15 min, så
døede den. Fik pengene igen, så ingen kritik af bilka, meen jeg vil nok
købe en lidt dyere næste gang... (Meget apopos så har Kolind tømmerhandel
50% på Alto idag

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 04-07-04 12:36

Preben og Anette wrote:
> [...]
> hvad er det for et mærke?
> Kan man købe tilbehør til den f.eks børster til bilvask?

Den ligner en KEW.
Du kan læse nogle erfaringer om små højtryksrensere her
http://makeashorterlink.com/?B320218B8

M.v.h
Niels

Fra : Jasper Norman

Dato : 03-07-04 23:07

Tja... Jeg tror ikke at du vil fortryde købet. Det lyder som om, at du
primært vil bruge den til bilvask og lign. små opg. Jeg købte selv en ALTO,
som da også fungerer fint. Min far derimod fik en billig fidus i gave, og
jeg må sige at jeg mistænker den for at indeholde nøjagtigt de samme dele
som min Alto. Jeg har lånt min fars "pistol" (den som man trykker på, for at
vandet kommer) Alle fittings passede på en prik, og der er oven i købet
påtrykt de samme tal mm. på begge håndtag. Så jeg er sikker på, at ALTO
muligvis har gang i en overproduktion, og sælger overskuddet til andre
forhandlere.

/Jasper

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev i en
meddelelse news:40e7eb9c$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...