Forsikringer - nedlagt landbrug
Fra : Jacob

Dato : 30-06-04 19:12

Hej NG

Er der nogen, somhar gode erfaringer med et bestemt selskab, når det gælder
nedlagt landbrug.

Vi har 207 kvm bolig - 970 kvm udbygninger og 18000 kvm grund. Priser
ønskes, hvis nogen kender til det.

Jacob

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-06-04 20:24

> [...]
gælder
> nedlagt landbrug.
>
> Vi har 207 kvm bolig - 970 kvm udbygninger og 18000 kvm grund. Priser

Det eneste selskab der kunne gøre det for os for fornuftige penge var Topdk,
der var flere af selskaberne der slet ikke ville have os, fordi bygninger og
hus var for mange m2!

Stef

Fra : Carsten

Dato : 30-06-04 20:29

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]
>
> Det eneste selskab der kunne gøre det for os for fornuftige penge var
> Topdk, der var flere af selskaberne der slet ikke ville have os, fordi

Top Danmark har de bæste og billigste til nedlagt landbrug

/Carsten

Fra : Jacob

Dato : 30-06-04 21:46

"Carsten" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Top Danmark har de bæste og billigste til nedlagt landbrug

I vores tidligere nedlagte lb havde vi også topdk, men denne gang fik jeg et
billigere tilbud fra CODAN. Imidlertid er jeg raget lidt uklar med
bygningskonsulenten, så jeg tror sgu jeg går tilbage til TOPDK.

HIlsen Jacob

Fra : Jasper Norman

Dato : 30-06-04 22:39

Nej nej, stop. Top DK er bestemt ikke de billigste/bedste. Hvor bor du?
Jeg er assurandør i et lille selskab i vendsyssel, og vil da meget gerne
give et meget godt tilbud. (forudsat at du ikke har et meget gammelt
halmfyr)

Mvh

Jasper Norman

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-06-04 22:51

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er assurandør i et lille selskab i vendsyssel, og vil da meget gerne
> give et meget godt tilbud. (forudsat at du ikke har et meget gammelt

Det er lige der jeg mener at topdk er god! De tager dig uanset hvad, ja du
betaler også lidt ekstra, men så er man også sikret, og man må svejse, have
gl. halmfyr, man skal ikke have BD1000000 døre i alle rum, og der må også
godt forefindes gl. halm på ejendommen osv. osv..
Det jeg vil frem til er få et tilbud fra et par stykker og sæt dig så ned og
gå ALLE betingelser igennem, hvis du altså kan få lov til at få dem!

Stef

Fra : Kim Langballe

Dato : 30-06-04 22:09

Tidligere brugte vi Topdanmark, fik såø stifterne, men er vendt tilbage til
Top DK p g. a bedre forsikrings betingelser, det hjælper ikke at det er
billigt hvis skaden ikke er dækket.--

MVH

Kim

Fra : anders majland

Dato : 01-07-04 11:20

> Tidligere brugte vi Topdanmark, fik såø stifterne, men er vendt
> tilbage til Top DK p g. a bedre forsikrings betingelser, det hjælper
> ikke at det er billigt hvis skaden ikke er dækket.--

Jeg har også hørt at TopDK er mest udbredt på den type ejendom. Vi har
"kun" et par hundrede m2 udhus så GF accepterede os mod en præmie da
ligger noget over deres parcelshusniveau mens stadigt
konkurrencedygtigt. De forrige ejere havde vist alm. brand.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : v

Dato : 01-07-04 11:31

> [...]
gælder
> nedlagt landbrug.
>
> Vi har 207 kvm bolig - 970 kvm udbygninger og 18000 kvm grund. Priser

sammenlign også med tryg, de har forsikret vores, og vi er godt tilfredse.

mvh
Vibeke