skab med skydedøre?
Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 29-06-04 20:21

Vi skal have indbygget et garderobeskabe i vores lejlighed og det ønskes at
de udføres med skydedøre.

Hvor kan man finde komplette skinnesystemer uden at skulle købe et helt
skab?

Jeg føler efterhånden at jeg har ledt overalt (på nettet) uden held. De
mindste jeg har fundet er til døre på 40kg, hvilket nok er lidt i overkanten
af hvad vi har behov for.

Håber på svar.

K.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 29-06-04 21:15

> Hvor kan man finde komplette skinnesystemer uden at skulle købe et helt
> skab?

Silvan, Bauhaus har glimrende løsninger, hvor du kun køber låger og skinner.
Prøv om du ikke kan købe skinnerne alene, hvis det er det, du har behov for.

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-04 22:33

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in message

> [...]
skinner.
> Prøv om du ikke kan købe skinnerne alene, hvis det er det, du har behov

Prøv også SkabSelv.

MVH

Bo

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 30-06-04 08:32

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg føler efterhånden at jeg har ledt overalt (på nettet) uden held. De
> mindste jeg har fundet er til døre på 40kg, hvilket nok er lidt i

www.carlf.dk har _ALT_ indenfor beslag, du finder blot de beslag du har brug
for og skriver varenummer ned. Så går du ned i den lokale trælast og hører
om de ikke vil bestille dem hjem til dig.
Måske nr.: 211820 er det du leder efter?
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 01-07-04 10:46

Tak for hjælpen alle mand.

Det har givet mig lidt at gå videre med, hvis alt går vel (og det gør det jo
aldrig) har vi fået et nyt garderobeskab når sommerferien er over.. :)

mvh.
K.