Genvex varme
Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-06-04 13:00

Hvordan virker er godt genvej system i et 1 plansnus, og er der nogle
besparelser
i varme økonomien, evt. hvordan kan der opnås den største gevinst.
mvh
KH

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 26-06-04 13:16

Kurt Hansen wrote:
> [...]
> besparelser
> i varme økonomien, evt. hvordan kan der opnås den største gevinst.

Hej Kurt

Hvis du bor nær Ålborg, skal du være velkommen til, at se vores løsning
Med hensyn til besparelser, så skal du nok ikke regne med det store, men de
er så mange andre fordele.

/Claus

Fra : Gunnar

Dato : 26-06-04 17:52

> [...]
>
> Hvis du bor nær Ålborg, skal du være velkommen til, at se vores løsning

> Med hensyn til besparelser, så skal du nok ikke regne med det store, men

Hej.
Men det giver et ualmindel godt indeklima, og aldrig træk for der må helst
ikke åbnes vinduer.
Gunnar

Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-06-04 17:48

Hej Claus
Tak for tilbuddet om at se jeres Genvex system.
..
Vi har overtager et hus fra 1989 med Genvex system type Combi H.
Jeg er lidt blank vedr. hvorledes man skal indstille de forskellige enheder,
og om der er nogle
gode råd vedr. varmeøkonomien, og om holdbarheden .
Hilsen
Kurt
"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:40dd697d$0$12542$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...