ny carport
Fra : Jesper K Christensen

Dato : 24-06-04 15:03

Hej NG

Jeg overvejer at skift min gamle carport ud og har søgt lidt på nettet og
fundet frem til nogle ret flotte carporte, men kender ikke firmaet, er der
nogle som har handlet hos dette firma www.id-sign.dk og evt. kender til
deres pris niveau ? Så vil jeg gerne høre nærmere.
Hvis nogle ligger inde med nogle gode sider omkring carporte ville det være
rart også at se dem, inden jeg beslutter mig for hvor jeg skal købe min nye
carporte.

VH.
Jesper K Christensen

Fra : TG4600

Dato : 24-06-04 15:17

"Jesper K Christensen" <jkcpost@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> rart også at se dem, inden jeg beslutter mig for hvor jeg skal købe min

http://www.id-sign.dk/1.htm findes et link: "Regne prisen ud på din
Carport (i euro)" ~ http://www.holzon.de/carport_kalkulator/index.php

Der kan du jo nok få en idé om prisen

/TG

Fra : Jesper K Christensen

Dato : 24-06-04 15:45

"TG4600" <no@where.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der kan du jo nok få en idé om prisen
>
> /TG
>
> Den havde jeg nok overset og kigget for meget på billederne, men har du
handlet med dem ?

Fra : TG4600

Dato : 24-06-04 19:29

> "TG4600" <no@where.dk> skrev i en meddelelse