Stempelringe til Corsa-cylinder
Fra : Brian Petersen

Dato : 07-05-01 19:14

Hejsa!

Da min Corsa-cylinder for et stykke tid siden satte sig, skal den så hones
og jeg har købt et nyt stempel i størrelsen 47,4, men stempelringene er 2
sorte hvor der originalt til Corsa er både en grå og en sort, vil der ske
noget ved at køre med de 2 sorte? Er det fordi stempelringene kan holde til
mere eller giver mere kompression at der 2 forskellige?

/Brian
Sonic@Polini Corsa (forhåbentlig snart)

Fra : RpR

Dato : 07-05-01 19:30

> [...]
>noget ved at køre med de 2 sorte? Er det fordi stempelringene kan holde til
>mere eller giver mere kompression at der 2 forskellige?

På det Corsa stempel jeg har haft bestilt hjem til en kammerat var de begge
sorte?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com