hvor finder jeg en zink vandkande
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 20-06-04 12:15

Kender I de gammeldags zink-vandkander. Sådan en har jeg lovet min mor i
fødselsdagsgave, men hvor kan man købe dem

Bauhaus har nogle i galvaniseret stål, men det er der jo ikke meget charme
ved.

VH
Jakob

Fra : Lis

Dato : 20-06-04 14:09

Fru Nielsen kunne være en mulighed .

http://www.frunielsen.dk/shop/default.asp?ProductID=374

Mvh/Lis

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 21-06-04 23:16

Tak - men jeg havde nu håbet at finde en af de klassiske og større
zink-vandkander - vist nok omkring 10 liter.

VH
Jakob

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 21-06-04 23:27

> Tak - men jeg havde nu håbet at finde en af de klassiske og større
> zink-vandkander - vist nok omkring 10 liter.

http://lundhede.datascan.net/acatalog/Lh_Vanding1.html

varenummer 25-59

Mvh. Lisbeth

Fra : Jakob Aagaard Harder