Fliser og nogen der kan lave det.
Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-06-04 03:54

Hejsa gruppe...

Jeg vil gerne have udvidet min terrasse med nogle fliser. Jeg har skaffet
nogle fliser der er brugt, men stadig ok at se på. Hvem kan lave det til en
billig penge og så det stadig ikke ligner noget vores hund har leget med?
Det skal bare være plant og så må fliserne ikke rode alt for meget rundt når
det er færdigt. Jeg bor i Rødovre, nær kbh, så hvis der er nogen der har
lyst til at lave det for nogle penge og arbejdsøl imens, så er jeg glad.
Svar her i gruppen.

Mvh. Nana (som håber på svar fra den venlige handyman)

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 20-06-04 07:29

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> så hvis der er nogen der har lyst til at lave det for nogle penge og
arbejdsøl imens, så er jeg glad.
> Svar her i gruppen.

Køb, salg og tilbud om arbejde hører mig bekendt ikke hjemme i denne gruppe.

Og at du ligefrem insisterer på, at dine tilsyneladende ulovlige
mellemværender med folk ovenikøbet skal klares her i gruppen, synes jeg er
at gå langt over stregen.

dk.opslag.stillinger er beregnet til at tilbyde og søge arbejde.

Mvh. Lisbeth

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 20-06-04 08:22

On Sun, 20 Jun 2004 08:28:53 +0200, "Lisbeth Jacobsen"
<KLIP_VÆK_lisbeth_jacobsen@hotmail.com> wrote:

>Og at du ligefrem insisterer på, at dine tilsyneladende ulovlige
>mellemværender med folk ovenikøbet skal klares her i gruppen, synes jeg er
>at gå langt over stregen.

Nu er der jo ikke noget ulovligt i at private går ud og laver lidt
arbejde i deres fritid og får nogle penge for det - så længe de husker
at fortælle det til skattefar.

(Jaja, kald mig bare naiv

http://www.gartneriet.dk

Fra : Andreas

Dato : 20-06-04 14:00

Hehehe jeg vil snarere kalde Nana for naiv, hvis hun tror at nogen melder
sig til sort arbejde i et forum (hvis det er det det drejer sig om). Men OK
den sidste idiot er vel ej heller født endnu!

-Omvendt er hun måske selv fra told og skat og forsøger at lokke nogen frem?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-06-04 15:32

Uha uha og meget undskylde.... Jeg var slet ikek klar over at det ikke
hørte til i denne gruppe. De må i meget undskylde. Nu var det ikke specielt
en opfordring til sort arbejde, nok mere et spørgsmål om links til billige
firmaer der gider at lave det, eller evt en pensioneret brolægger der keder
sig lidt. Men ok... kald mig bare naiv.
Jeg kan til gengæld godt se at mit indlæg er postet forkert. Jeg anede bare
ikke at der fandtes sådan en stilling-gruppe. Jeg har surfter rundt på de
der begynder-sider og netikette, men har åbenbart ikek fundet ud af det helt
perfekt endnu. Meget undskylde, hvis jeg har bragt nogens pis i kog. Jeg
skal straks vælte over i en anden gruppe.
(Og i øvrigt... LOL.. Nej, jeg er ikke fra told og skat.)

Mvh. Nana

Fra : Martin J

Dato : 20-06-04 15:48

> [...]
> skal straks vælte over i en anden gruppe.
> (Og i øvrigt... LOL.. Nej, jeg er ikke fra told og skat.)

Cool nu - ikke alles pis kommer lige let i kog.
Efter en dejlig søndagscykeltur kan jeg ikke la vær med at glæde mig over
den jævne og muntre aktivitet der forekommer rundt om i husene og haverne
hvor man -hjælper hinanden med alt muligt.
Er da kommet forbi et par naboer hvor der holdt en håndværkervarebil som
ikke var ejerens, og så er der jo to muligheder... enten er manden ikke
hjemme (heh) ellers osse bidrages der med kvalificeret hjælp, med eller uden
økonomi indblandet. Og jeg kan sgutte hidse mig op over at der bliver lavet
et par småting som ellers ikke var blevet lavet - og der derved stampes lidt
penge ip af jorden som forøger det private forbrug som vi o alle får gavn
af.
Til dem der for for meget mavesyre over dette - slap af og tænk på hvor
kedelig verdeen var hvis ALT skulle foregå pizzelovligt.... og jetg mener
ALT!

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 20-06-04 15:56

> Nu er der jo ikke noget ulovligt i at private går ud og laver lidt
> arbejde i deres fritid og får nogle penge for det - så længe de husker
> at fortælle det til skattefar.

Nope. Enig! Det var præcis derfor jeg skrev "tilsyneladende ulovlige" *S*

Mvh. Lisbeth