Fliserudstilling i Århus og omegen
Fra : Tillgaard

Dato : 19-06-04 18:33

Hej alle sammen

Lige et lille spørgsmål.
Er der nogen der ved om der findes et sted i Århus eller omegn hvor de
sælger "havefliser" om søndagen. Helst et sted hvor de også har udstilling.

LHT

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 19-06-04 20:51

Tillgaard wrote:
> [...]
> Er der nogen der ved om der findes et sted i Århus eller omegn hvor de
> sælger "havefliser" om søndagen. Helst et sted hvor de også har

Nu ved jeg ikke om jeg har misforstået dit spørgsmål, når du skriver
"havefliser", men hvis du mener havefliser, eller belægningssten støbt i
beton, så kender jeg ikke lige nogen steder hvor de sælges om søndagen.
Men en udstilling der kan anbefales er
http://www.sten-vand.dk/default.htm i Mesing, ikke langt fra motorvejs
afkørslen til Skanderborg.

M.v.h