Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D70 Firmware ver.
Fra : H. Jørgensen

Dato : 10-08-04 15:39

Er den nyeste firmware ver. 1.01 ?

Henrik

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-08-04 15:43

"H. Jørgensen" <brakentorpREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4118dde6$0$169$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Er den nyeste firmware ver. 1.01 ?

A 1.01/B 1.02 hedder den nyeste offentligt tilgængelige kombination (to
stumper firmware).

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : H. Jørgensen

Dato : 10-08-04 15:50

Min skriver

Firmware ver.
Current
A 1.00
B1.01

Hvor skal den nye hentes jeg har tilmeldt mig her :
http://nikoneurope-en.custhelp.com/cgi-bin/nikoneurope_en.cfg/php/enduser/acct_login.php?p_sid=8E33xAih&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NTM5JnBfcGFnZT0x&p_li=&p_next_page=std_alp.php

Men der kan man kun læse spørgsmål.
Og skal jeg ikke bruge det 7 cifret nr som er i bunden af D70 ?
Kan i hjælpe.

Henrik

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-08-04 16:12

> [...]
>
> Men der kan man kun læse spørgsmål.
> Og skal jeg ikke bruge det 7 cifret nr som er i bunden af D70 ?

På den danske side kan jeg fint se opdateringerne under "Nikon Support" -
klik på "opdateringer" et sted i teksten til højre.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : H. Jørgensen

Dato : 10-08-04 16:17

Er ok nu.
Tak for hjælpen

Henrik.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-08-04 12:07

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse

> A 1.01/B 1.02 hedder den nyeste offentligt tilgængelige kombination (to
> stumper firmware).
>

> Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou
+++++++++++++++++++

Hej.

Er der nogen der kan fortælle, hvad den nye firmware kan i forhold til den
første?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 12-08-04 13:42

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> +++++++++++++++++++
>
> Hej.
>
> Er der nogen der kan fortælle, hvad den nye firmware kan i forhold

Det er mest fejlrettelser - og så understøttelse af CF-kort over 4 GB:

.. Correction of vignetting that was sometimes visible in the upper areas of
images captured in Continuous mode using high shutter speeds.
.. Correction of an issue that intermittently prevented the Automatic
Sensitivity Adjustment function (ISO Auto: CSM 5) to work when the built-in
Speedlight was raised but did not fire.
.. Supports for Compact FlashT memory cards with a capacity greater than 4GB
has been added.
.. Correction of an issue that sometimes prevented the camera from being
turned off when images were captured in Continuous mode. This occurred at an
Image size setting of 'M' and an Image quality setting of 'FINE', and caused
the memory card access lamp to glow continuously.
.. Errors in Chinese menus and message text have been corrected.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou