Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Forsendelsesgebyr fra 2filter.com til DK.
Fra : Jack L.

Dato : 06-08-04 13:52

Hej med jer, såfremt nogen af jer har købt hos 2filter.com så er jeg
interesseret i at høre hvor meget forsendelsesgebyret kom op på. Jeg /har/
skrevet email til dem, men endnu ikke modtaget respons. Alternativt må jeg
prøve at ringe i aften.

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-08-04 14:46

Jack L. skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Det står jo ret tydeligt på deres forside ?

only $3.91 s/h for
anywhere in the world*

Men da det er udenfor EU, så skal du også regne med 25% dansk moms´+
lidt told og gebyrer til Post Danmark for at opkræve dette......

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jack L.

Dato : 06-08-04 17:06

Jack L. wrote:
> [...]
> /har/ skrevet email til dem, men endnu ikke modtaget respons.
> Alternativt må jeg prøve at ringe i aften.

Jeg har lige modtaget email fra dem. Det lyder lidt voldsomt lang tid at
fortoldning (customs) tager 4-5 uger. Så langsomme er vi vel ikke herhjemme?
:)

International shipping costs based on a $50.00 order containing 1-2 filters
would be as follows:

$10.50 - Estimated 4-10 day delivery time (depending on customs this can
take 4-5 weeks)

$3.91 - Estimated 8-10 week delivery time - surface delivery

Shipping costs on a larger order would increase slightly depending on size
of order.

When placing the order please put the dollar amount of the shipping method
you prefer in the comments box of the order form.

We do accept credit cards.

Thank you,

Barbara