Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Malersprøjte
Fra : Lars R

Dato : 06-08-04 09:37

Jeg har købt en elektrisk malersprøjte, som skal anvendes til at male min
carport og træ-terasse. Bauhaus skriver følgende i deres annonce:
"Wagner FineCoat W640. Sprøjter meget præcist og kræver derfor ikke megen
afdækning. Anvendes til mindre opgaver, f.eks. havemøbler, døre, vindskeder,
hegn og garager/carporte. Sprøjter perfekt med lakker, lasurer og
træbeskyttelsesmidler og fungerer både i vandret og lodret arbejdsstilling."

Nu har jeg været i Sadolin for at købe maling, og her får jeg at vide, at
malersprøjter er noget værre skidt at bruge. Deres begrundelse er, at en
pensel kommer bedre "i bund" samt at sprøjten støver i flere hundrede meters
omkreds (tilsyneladende også selv om Bauhaus skriver at der ikke kræves
megen afdækning).

Er der nogen som har en mening - eller erfaring?

Lars

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-04 09:40

Lars R wrote:

om malersprøjter

> Er der nogen som har en mening - eller erfaring?

tja, min mening er, at du sikkert har valgt den forkerte gruppe og gerne
vil spørge i news:dk.fritid.hus-og-have eller news:dk.bolig

Derudover har jeg ladet mig fortælle, at malersprøjter bruger mere
maling end man gør med pensel. Tilgengæld er arbejdet gjort på
rekordtid.

mvh

Carsten Riis

Fra : Lars R

Dato : 06-08-04 10:14

> tja, min mening er, at du sikkert har valgt den forkerte gruppe og gerne
> vil spørge i news:dk.fritid.hus-og-have eller news:dk.bolig

Ups, sorry... Det var selvfølgelig dk.fritid.hus-og-have, jeg vill poste
til. Beklager.

Hvordan fjerner jeg mit indlæg?

/L

Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-08-04 10:26

"Lars R" <larsr321@-nospam-mail.dk> wrote in message

> Ups, sorry... Det var selvfølgelig dk.fritid.hus-og-have, jeg vill poste
> til. Beklager.
>
> Hvordan fjerner jeg mit indlæg?

Tryk på den besked du vil fjerne og tryk på menuen: "Message" (beskeder)
tror jeg den hedder på dansk. og så på "cancel message" (Sikkert "Annuller
besked" på dansk)

Mvh
Simon

Fra : Lars R

Dato : 06-08-04 10:47

Jeg fik trykket "delete", så jeg kan ikke se mit indlæg? Men det er det
stadig!

Lars

Fra : Simon Nielsen

Dato : 06-08-04 11:27

"Lars R" <larsr321@-nospam-mail.dk> wrote in message
> Jeg fik trykket "delete", så jeg kan ikke se mit indlæg? Men det er det
> stadig!

Så kan du hente det ind ved at gå ind i din slettede beskeder mappe oppe ved
indbakken og gendanne det, men det tager lang tid for serverne at få det
gennemført, så lad det bare ligge.

Mvh
Simon

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-08-04 10:48

Lars R wrote:

> Ups, sorry... Det var selvfølgelig dk.fritid.hus-og-have, jeg vill poste
> til. Beklager.
>
> Hvordan fjerner jeg mit indlæg?

Bare lad den ligge. At sende et indlæg tager kort tid for serverne at
modtage...hvorimod sletning af indlæg - for serverne rundt omkring -
tager lang tid....og inden serverne har registreret sletningen, så har
de fleste brugere hentet det ned.

Det er jo ikke sket med vilje. No harm done.

mvh

Carsten Riis