Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
The Tall Ships' Race i Aalborg 30 juli - 2~
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 02-08-04 23:41

Hejsa

En dugfrisk stak billeder fra
The Tall Ships' Race i Aalborg 30 juli - 2 august 2004

http://www.digifoto-nord.dk/
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318

Fra : Jens Christensen

Dato : 03-08-04 11:08

> Hejsa
>
> En dugfrisk stak billeder fra
> The Tall Ships' Race i Aalborg 30 juli - 2 august 2004
>
> på http://www.digifoto-nord.dk/

Hej Ulf

Jeg synes det er en god serie du der har taget. Jeg er samtidigt glad for at
se, at jeg ikke var den eneste der missede det øjeblik hvor kanonen blev
skudt af
http://www.dksoft.dk/viewpic.asp?filename=kanon.jpg

Jeg blev snydt af al den røg og trykkede på knappen
Fine billeder!

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 03-08-04 12:32

On Tue, 3 Aug 2004 12:07:55 +0200, "Jens Christensen"

Hej Jens

Tak

> [...]
>se, at jeg ikke var den eneste der missede det øjeblik hvor kanonen blev

Det er da heller ikke så ringe, man kan da se der er ild i kanonen

Fra : Carsten Holck

Dato : 03-08-04 21:58

Heldigvis fandt Jens Christensen <nospam@nospam.no> tastaturet og skrev
i news:410f63fd$0$35875$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> kanonen blev skudt af
> http://www.dksoft.dk/viewpic.asp?filename=kanon.jpg
>
> Jeg blev snydt af al den røg og trykkede på knappen

Der var nok en der var ombord på Hercules, MHV812 ?

/carsten

Fra : Jens Christensen

Dato : 03-08-04 22:38

> Der var nok en der var ombord på Hercules, MHV812 ?

Nix, desværre ikke, og det kan "bevises" med dette billede :
http://www.dksoft.dk/viewpic.asp?filename=kanon2.jpg
Den blev fotograferet flittigt den kanon, af andre end mig, som det ses på
billedet
Det forrige billede jeg linkede til, var bare et udsnit af det nye billede.
Jeg troede faktisk at Ulf var en af dem man ser på billedet, men jeg kan
ikke få nogle af dem til at passe med den vinkel hans billede er taget i.
Men det kan han måske selv kaste lys over?

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 03-08-04 23:08

On Tue, 3 Aug 2004 23:37:59 +0200, "Jens Christensen"
<nospam@nospam.no> wrote:

Hej Jens

> [...]
>ikke få nogle af dem til at passe med den vinkel hans billede er taget i.
>Men det kan han måske selv kaste lys over?

Nu, tog jeg mit "kanon" billede om torsdagen, men fra den anden bro
som går paralel med kanonens bro

Fra : Jens Christensen

Dato : 03-08-04 23:22

"Ulf Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> wrote in message
> [...]
> <nospam@nospam.no> wrote:
>
> Hej Jens

> Nu, tog jeg mit "kanon" billede om torsdagen, men fra den anden bro

Så blev mysteriet løst

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Carsten Holck

Dato : 04-08-04 09:50

Jens Christensen wrote:

> Nix, desværre ikke, og det kan "bevises" med dette billede :
> http://www.dksoft.dk/viewpic.asp?filename=kanon2.jpg

Det passede ellers næsten fra brovingen

> Den blev fotograferet flittigt den kanon, af andre end mig, som det
> ses på billedet

Jo da, det er mig der står til højre på broen ( af de tre)
et af resultaterne news 4110a174$0$232$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
og jo - jeg kom en anelse for sent

--
/carsten

Fra : Jens Christensen

Dato : 04-08-04 12:00

"Carsten Holck" <cholck@malling.com> wrote in message

> Det passede ellers næsten fra brovingen

Ja, det er rigtigt nok!

> Jo da, det er mig der står til højre på broen ( af de tre)
> et af resultaterne news 4110a174$0$232$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
> og jo - jeg kom en anelse for sent

Jeg kan desværre ikke se den tråd du henviser til. Man skulle lave noget så
kameraet triggede på lyden, for så havde det vist ikke været det store
problem at fange skuddet (det skulle da være pga. lydens forsinkelse så),
for det gav et seriøst brag da den blev skudt af. Jeg tør ikke tænke på
hvordan det var at stå så tæt på.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Carsten Holck

Dato : 04-08-04 12:47

Jens Christensen wrote:

> [...]
> det store problem at fange skuddet (det skulle da være pga. lydens
> forsinkelse så), for det gav et seriøst brag da den blev skudt af.

Jeg prøver igen ( der manglede et :)

> Jeg tør ikke tænke på hvordan det var at stå så tæt på.

Hvis du kigger efter havde ham der stod i stævnen på MHV809 (til venstre)
også høreværn på !
Men eller skulle du prøve at sove nede ombord efter en nattevagt, når de
skyder en gang i timen ;-(
Man skal være ret brugt for at overhøre det!

Bortset fra det var der mange gode motiver på Aalborg havn i den weekend !

--
/carsten

Fra : Jens Christensen

Dato : 04-08-04 12:58

> Jeg prøver igen ( der manglede et :)

Kan stadig ikke se... tror det er fordi du henviser til noget på en tdc
server? jeg bruger sunsite...

> [...]
> skyder en gang i timen ;-(
> Man skal være ret brugt for at overhøre det!

Det kunne jeg godt forestille mig, at jeg ville blive ret træt af i længden

> Bortset fra det var der mange gode motiver på Aalborg havn i den weekend !

Det må jeg sige ja til...Har også en god stak liggende, men har ikke rigtigt
haft tid til at uploade nogle...det kommer måske engang.

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Carsten Holck

Dato : 04-08-04 13:29

Jens Christensen wrote:

> Kan stadig ikke se... tror det er fordi du henviser til noget på en
> tdc server? jeg bruger sunsite...

OK, det er i dk.binaer så derfor ikke på sunsite ;-(
http://www.holck.org/cgi-bin/photo/index.cgi?album=/TallShipsRaces&mode=viewpicture&picture=P8020030-800.JPG

skulle også virke

--
/carsten

Fra : Jens Christensen

Dato : 04-08-04 13:40

> OK, det er i dk.binaer så derfor ikke på sunsite ;-(

http://www.holck.org/cgi-bin/photo/index.cgi?album=/TallShipsRaces&mode=viewpicture&picture=P8020030-800.JPG

> skulle også virke

Jeps, det virker fint.
Jeg kan se at du var for langsom i stedet for, for hurtig sådan kan det
jo gå.

--
Mvh.
Jens Christensen