Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nomatica
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 18:08

Har i nogen erfaringer med at købe fra nomatica.com?

MVH CP

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 26-07-04 18:35

Claus P. wrote:

> Har i nogen erfaringer med at købe fra nomatica.com?
>
> MVH CP

Ja, de hæver pengene uden at sende varen.

Jeg havde bestilt en 70-200 L f4 hos dem, straks de havde ordren hævede
de pengene, efter at have ventet en måned på objektivet hævede jeg
handlen, men måtte vente endnu halvanden måned på at få pengene retur.

Så lad være med at handle med dem.

Hilsen Tommy Hjorth

Fra : Newsman

Dato : 26-07-04 20:24

"Claus P." <claus-plougmann get2net dk> skrev i en meddelelse
> Har i nogen erfaringer med at købe fra nomatica.com?

Ja jeg har købt et kamera til ca 3500. Levering indenfor 10 dage. Ingen brok
herfra

vh thomas N

Fra : Q

Dato : 28-07-04 20:11

"Claus P." <claus-plougmann get2net dk> skrev i en meddelelse
> Har i nogen erfaringer med at købe fra nomatica.com?
>
> MVH CP

Ja.. jeg købte for nogen tid siden et Powershot G5 fra dem... Pris og vare
var iorden, men der var en leveringstid på godt 3 uger ( der stod 5 dage på
siden )..

Bortset fra leveringstid var der ingen problemer

/peter

Fra : Kim Schulz

Dato : 28-07-04 20:14

On Mon, 26 Jul 2004 19:07:34 +0200
"Claus P." <claus-plougmann get2net dk> wrote:

> Har i nogen erfaringer med at købe fra nomatica.com?

har bestilt derfra et par gange og har altid fået super service, forvent dog ikke at de kan svare på danske spørgsmål da de kun har en person på deltid som supporter for norge/danmark. Skriver man på engelsk til dem er der svar stort set med det samme.
Deres leveringstid er som regel en uge/10dage og ikke 5 dage som siden siger, til gengæld har jeg flere gange fået ekstra tilbehør (ud over det som der er skrevet at man får) med når jeg har bestilt kameraer (ekstra lense rensesæt, tasker osv).
Varerne har altid været i tip top stand og ordenligt pakket.

MVH
Kim Schulz