Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Slettet kort, Hjææælp! ;o)
Fra : Thomas

Dato : 23-07-04 19:48

Hej NG

Jeg skriver på vegne af en der har slettet sit kort med en masse billeder.
Kortet har ikke været brugt siden. Jeg så for et stykke tid siden en
herinde der havde samme problem, og han blev foreslået et program der kunne
genskabe de billeder der var blevet slettet

Er der en der kan huske det?

På forhånd MANGE tak

Thomas

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-07-04 19:58

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kunne
> genskabe de billeder der var blevet slettet

Programmet hedder pcinspector - www.pcinspector.de - siden ser ud til at
være nede lige nu, men det kan downloades mange andre steder fra - f. eks:
http://www.webattack.com/get/pcinspector.shtml

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Thomas

Dato : 23-07-04 20:56

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> Programmet hedder pcinspector - www.pcinspector.de - siden ser ud til at
> være nede lige nu, men det kan downloades mange andre steder fra - f. eks:
> http://www.webattack.com/get/pcinspector.shtml

Hej

Jeg takker. Jeg har sendt linket videre. Har dog lige prøvet på min egen
computer for at se hvad det gik ud på og den melder fejl og går ned når jeg
vælger fx mit c eller d drev

Mvh

Thomas

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-07-04 21:04

> Jeg takker. Jeg har sendt linket videre. Har dog lige prøvet på min egen
> computer for at se hvad det gik ud på og den melder fejl og går ned når
jeg
> vælger fx mit c eller d drev

Det virkede perfekt for mig dengang "nogen" havde formatteret et fyldt 128Mb
CF kort ved en fejltagelse

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-07-04 11:17

> [...]
> være nede lige nu, men det kan downloades mange andre steder fra - f. eks:

Hej Anders.

Alle deres programmer på den hjemmeside hedder noget med pc inspector. det
helt rigtige navn er "smart recovery"

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk