Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Location-shoot af Lola
Fra : Christian Grüner

Dato : 22-07-04 17:41

Hey. Var igår ud og skyde lidt billeder, det blev blandt andre til de
linkede. Jeg er ret ny indenfor denne gren. faktisk kun 2. gang jeg
sådan rigtigt er ude.
Men derfor skal ikke bære over med mig. Hvis der er noget I kan sætte
fingre på, så gør det. Så kan jeg jo prøve at rette det til næste gang
(og næste gang bliver der, for det er sgu skægt).

Happy looking, eller hvor'n man nu siger.

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=86357

/Christian

Fra : Casper Bang

Dato : 22-07-04 18:04

> Men derfor skal ikke bære over med mig. Hvis der er noget I kan sætte
> fingre på, så gør det. Så kan jeg jo prøve at rette det til næste gang
> (og næste gang bliver der, for det er sgu skægt).

Jeg kan bedst lide extra 1; øjnene er mere levende på det billede.
Har du manipuleret med øjnene på de ander? De ser meget mørke ud på de
billeder synes jeg.

Jeg tror du ville få mere ud af det første billede, ved at beskære det
grønne område lidt tættere.

Håber du kan bruge kritikken til lidt :)

Fra : Christian Grüner

Dato : 22-07-04 18:37

Der er skruet på shadow området ja. Øjnene (selve det brune) er der ikke
pillet ved på nogle af billeder. På xtra1 er der dog pillet en
aaaaanelse ved lightness i det hvide af øjet.
MHT Beskæringen, så ville jeg have en lidt unormal beskæring, derfor
også den tætte beskæring på de andre led.

Mange tak for kritikken. :)

MVH Christian

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-07-04 18:53

"Christian Grüner" <wizprod@wizprodFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (og næste gang bliver der, for det er sgu skægt).
>
> Happy looking, eller hvor'n man nu siger.

Hej Christian.

Det er du sluppet meget godt fra.Kan måske bedst lide dit ekstra #3 Kan du
fortælle hvilken teknik/filter du har brugt til dit ekstra #5 ?

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk