Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photo.net
Fra : Falcon

Dato : 17-07-04 21:56

Er det bare mig eller er kvaliteten af billeder på Photo.net bare
bedre end alle andre tilsammen?
Dette er IKKE en kritik af alle andre gallerier, men det synes som om
billederne på photo.net har været igennem en gang moderatorer/kritiker
inden de får lov til at blive uploadet. Jeg ved ikke om det er
tilfældet, men det er ihvertilfald utroligt flotte billeder man finder
her.

mvh Falcon

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 03:11

Yeps, de styrer, kig under deres "Top Rated" der ligger mange fede billeder.
Man kan lære meget derinde.

Fra : A.M.D.

Dato : 18-07-04 11:52

Hej,