Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ah, I får lige et til
Fra : Morten Wartou

Dato : 13-07-04 22:04

Denne makakabe skød jeg i Thailand:

http://inet.uni2.dk/~unimwl/mother.jpg

Den beskyttede sin lille unge, og syntes jeg var lige lovlig tæt på.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-07-04 22:10

Morten Wartou wrote:
> Denne makakabe skød jeg i Thailand:
> http://inet.uni2.dk/~unimwl/mother.jpg
> Den beskyttede sin lille unge, og syntes jeg var lige lovlig tæt på.

Der ville jeg så til gengæld gerne have lidt mere dybde...

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Morten Wartou

Dato : 13-07-04 22:30

Hans Joergensen wrote:

> Der ville jeg så til gengæld gerne have lidt mere dybde...

For sent, og jeg tager altså ikke til Thailand igen lige foreløbig. :) Jeg
synes dog personligt, at det giver noget mere liv med den lave dybdeskarphed
i sådan en portrætsituation. Men næste gang må jeg forsøge mig.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-07-04 22:55

Morten Wartou wrote:
> For sent, og jeg tager altså ikke til Thailand igen lige foreløbig. :) Jeg

Arh kom nu! ind i kampen

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Peter Loumann

Dato : 13-07-04 22:58

Morten Wartou skrev:

> [...]

Forhåbentlig kun med optik

Imponerende! Jeg har også set en del af de kræ, men aldrig nær så tæt
på.

>For sent, og jeg tager altså ikke til Thailand igen lige foreløbig. :)

Ikke forstået!

>Jeg synes dog personligt, at det giver noget mere liv med den lave dybdeskarphed

Det er ikke let at ramme, du havde nok heller ikke uendelig tid. Her
er den meget hårdt trukket, allerede hænder og lænd er uskarpe.

Jeg synes det er et rigtig godt foto, stærkt blik og stærk mimik.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Morten Wartou

Dato : 13-07-04 23:34

Peter Loumann wrote:

> Forhåbentlig kun med optik
He.

> Imponerende! Jeg har også set en del af de kræ, men aldrig nær så tæt
> på.
Det var på et lille bjerg i Hua-Hin, de var ikke særlig sky. Faktisk så jeg
en hoppe op ad en Thai og nappe hans plastpose, da det jo kunne være, at der
var noget interessant i den. Det var der ikke, så den smed den og gik
fornærmet sin vej. Jeg skød forresten også en i Malaysia for et par år
siden: http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=7882.

> Ikke forstået!
Ikke forstået, hvad du mener med ikke forstået. Hvis det er at jeg ikke
tager til Thailand igen foreløbig, er det fordi jeg ikke er rig. :)

> Det er ikke let at ramme, du havde nok heller ikke uendelig tid. Her
> er den meget hårdt trukket, allerede hænder og lænd er uskarpe.
Ja, den stikker også sit hoved langt frem og antyder med sit blik og sin
hvæsen, at jeg nok bør finde mig en anden abe at fotografere.

> Jeg synes det er et rigtig godt foto, stærkt blik og stærk mimik.
Takker.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Simon Nielsen

Dato : 13-07-04 23:19

"Morten Wartou" <removethistoavoidmetrashingit_news@wartou.dk> wrote in
message news:40f44e2e$0$23868$14726298@news.sunsite.dk...
> Denne makakabe skød jeg i Thailand:
>
> http://inet.uni2.dk/~unimwl/mother.jpg
>
> Den beskyttede sin lille unge, og syntes jeg var lige lovlig tæt på.

Mand de øjne siger bare gå væk. Fantastisk fanget billede.

Mvh
Simon

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-07-04 02:16

Morten Wartou skrev:

> http://inet.uni2.dk/~unimwl/mother.jpg

Føj for s....!
(Ikke at billedet er grimt, men sikke da et bæst. Jeg fik et helt chok).

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-07-04 10:54

Thomas G. Madsen skrev:

>[...] sikke da et bæst. Jeg fik et helt chok).

Makakaber er fredelige og yndefulde.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-07-04 12:53

Peter Loumann skrev:

> Makakaber er fredelige og yndefulde.

Ud fra udseendet at dømme, skulle de nærmere hedde makaber.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-07-04 23:33

"Morten Wartou" <removethistoavoidmetrashingit_news@wartou.dk> wrote:

>Denne makakabe skød jeg i Thailand:
>
>http://inet.uni2.dk/~unimwl/mother.jpg
>
>Den beskyttede sin lille unge, og syntes jeg var lige lovlig tæt på.

Der må jeg egentlig give den ret

Havde man kunnet se ungen, ville billedet have fortalt en histore. Nu er
det 'bare' et dyr med truende adfærd. Omend et flot et af slagsen.

Peter