Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Talebobler på billeder
Fra : Mikkel

Dato : 13-07-04 15:10

Måske out of topic

En af mine bekendte har spurgt mig, om der findes en nem måde hvorpå han kan
tilføje talebobler på sine fotografier?

Det må gerne være en shareware applikation eller måske en on-line version

Nogen der kan hjælpe??

/Mikkel

Fra : mfj

Dato : 13-07-04 21:16

Brug MGI PhotoSuite fra http://www.mgisoft.com - programmet medfølger flere
Digitale cameraer og har flere taleboblemuligheder.
Mvh
Mogens

Fra : Mikkel

Dato : 13-07-04 21:59

Hmm, men man jo desværre ikke undgå at købe det før man prøver det, altså
ikke shareware

/Mikkel

Fra : emj

Dato : 13-07-04 23:12

On Tue, 13 Jul 2004 22:59:15 +0200, "Mikkel" <mikkel@kaldmig.dk>
wrote:

>Hmm, men man jo desværre ikke undgå at købe det før man prøver det, altså
>ikke shareware

Der er talebobler i Word, måske din bekendte har Word.
Hvis din bekendte har PSP, så er der også talebobler i den eller man
kan lave dem selv.
Hilsen emj