Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder af "The World" i Aalborg?
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 16:41

Hej.

Er der nogen der fik taget nogen gode dag- eller aftenbilleder af skibet The
World, som lå i Aalborg et par dage i sidste uge?

Jeg var inde og se skibet fra Nørresundby-siden, men glemte desværre mit
kamera - og jeg kunne godt tænke mig et par billeder af det liggende ved
kajen :).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jakob

Dato : 07-07-04 16:51

www.fotokritik.dk - der har været en del :)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-07-04 15:23

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg var inde og se skibet fra Nørresundby-siden, men glemte desværre mit
> kamera - og jeg kunne godt tænke mig et par billeder af det liggende ved

Hej Jeppe

Nej, jeg var inde efter fuglefrø og fuglekugler, og så besluttede jeg mig da
til, når nu tiden passede, at sige farvel til denne Verden....

Nå jam jeg begik ikke selvmord, men tog da lidt billeder af afgangen

M.V.H.....Benny..