Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Technikdirect.de
Fra : Johannes

Dato : 28-06-04 17:37

For jeres information:
Den 14. juni bestilte jeg et objektiv og en konverter hos
Technikdirect.
Ordrebekræftelsen angav en leveringstid på 14 dage.
I dag 14 dage senere ankom pakken og prisen var reduceret med 108 euro
i forhold til ordrebekræftelsen.
Det kalder jeg god service.
Johannes

Fra : Simon Nielsen

Dato : 28-06-04 19:14

"Johannes" <johannes@wanadoo.fr> wrote in message
> [...]
> Ordrebekræftelsen angav en leveringstid på 14 dage.
> I dag 14 dage senere ankom pakken og prisen var reduceret med 108 euro

LOL jeps det er skisme i orden, Tror lige jeg skal ind og bestille noget
hvis prisen bliver så meget reduceret

Mvh
Simon

Fra : Lindkold

Dato : 28-06-04 20:17

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> wrote in message

> "Johannes" <johannes@wanadoo.fr> wrote in message

hvad var grunden til at du fik prisen reduceret..? Var den faldet i
mellemtiden, eller...?

Mvh.
Lindkold

Fra : Johannes

Dato : 29-06-04 08:17

On Mon, 28 Jun 2004 21:16:35 +0200, "Lindkold"
<lindkoldNOSPAM@city.dk> wrote:

>hvad var grunden til at du fik prisen reduceret..? Var den faldet i
>mellemtiden, eller...?
Prisen står stadigvæk på deres web til 1399 euro, jeg betalte 1289
euro, undskyld min regnefejl. Mere ved jeg ikke.
Johannes

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-06-04 10:26

"Johannes" <johannes@wanadoo.fr> skrev i en meddelelse

> Prisen står stadigvæk på deres web til 1399 euro, jeg betalte 1289
> euro, undskyld min regnefejl. Mere ved jeg ikke.

Så må du sgu' da brokke dig

--
-Jens B.