Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik
Fra : Skodberg

Dato : 28-06-04 13:17

Hej venner !

Hvad synes om mit nyeste billede ?
http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2919

Venligst
Søren

Fra : Thomas Corell

Dato : 28-06-04 13:28

Skodberg <soren@visionfoto.dk> wrote:

Jeg kan se at du har fået lov at låne Rene's adsl:

Eller er du Rene, med en anden identitet ?

> Hej venner !
>
> Hvad synes om mit nyeste billede ?

Der er seriøs ubalance i det ref'ede billed. Hun kigger ud af billedet,
af den kant ansigtet er nærmest. Det virker som om der er lagt mere
energi i at finde en smuk model, end at komponere et godt foto.

--
Don't waste space

Fra : O. Hansen

Dato : 29-06-04 06:47

"Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> wrote in message
> Skodberg <soren@visionfoto.dk> wrote:

[...klip]

> Der er seriøs ubalance i det ref'ede billed. Hun kigger ud af billedet,
> af den kant ansigtet er nærmest. Det virker som om der er lagt mere
> energi i at finde en smuk model, end at komponere et godt foto.
[klip...]

Må hun ikke kigge ud af billedet?
/Ove

Fra : Thomas Corell

Dato : 29-06-04 12:51

O. Hansen wrote:

> "Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> wrote in message
>
> [...klip]

> [klip...]
>
> Må hun ikke kigge ud af billedet?

Alt det hun/fotografen vil. Hos mig bevirker det dog at fokus er henne
ved kanten af billedet; så jeg bliver ikke ledt ind i/rundt i billedet,
og det giver, for mig, et meget uroligt/rodet helhedsindtryk.

--
Don't waste space

Fra : Rene Asmussen

Dato : 29-06-04 00:24

Excellent skud igen Søren!

/Rene

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-04 14:48

Hej René & Søren ( Hvis Søren er vidende om dette )

Jeg finder det trist, hvis i sidder og anvender samme computer, og så oven
i købet, skal til at sidde og rose hinanden i fuld offentlighed. Så må man
godt nok være ensom.

M.V.H.....Benny..