Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefal kamera
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 21-06-04 12:37

Hvad ville i købe af digitalkamera, i op til 2000 kr?

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 21-06-04 12:42

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> wrote

> Hvad ville i købe af digitalkamera, i op til 2000 kr?

Hvad med at kigge bare en enkelt dag tilbage i gruppen? Martin Kirk
skrev indlægget "anbefaling digital kamera max 2000 kr" søndag aften.

Prøv at tage udgangspunkt i det, i stedet for at lade venlige hjælpere
i denne gruppe lave en masse dobbeltarbejde. Hvis du ikke kan bruge
svarene i den tråd til noget, så skriv hvorfor, så vi har noget at
bygge videre på.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 21-06-04 13:43

Undskyld da så.

Fra : Peter

Dato : 22-06-04 02:34

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad ville i købe af digitalkamera, i op til 2000 kr?

Min anbefaling vil være Nikon Coolpix 3200, som kostede kr. 1.947 hos
www.itbutikken.dk, da jeg købte for ca. en måned siden.
Jeg bliver stadig mere og mere imponeret over de klare, skarpe billeder det
lille kamera kan tage.
Optisk zoom er x 3. Desværre kan man ikke stille ISO manuelt, men kameraet
er til gengæld fyld med mange faste indstillinger. Hvidbalance kan
indstilles manuelt.
Der medfølger ikke taske, men fandt en hos Merlin til kr. 79,00.

Peter B

Fra : banditten2002

Dato : 23-06-04 18:56

Eller et Canon Powershot A60..

Jeppe

Fra : Henrik S.

Dato : 23-06-04 22:01

www.kamerahuset.dk - de har både NIKON 3200 og Canon A75 til under de
to tusser...

Men som nævnt i tråden - se på tests fra nettet m.m. - og så på
priserne... Størrelse, manuelle indstillinger, batterier m.m. er
personlige valg.

Hilsen Henrik