Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Internet sider - køb af 35mm film?
Fra : Thomas Jansson

Dato : 20-06-04 11:44

Hej

Hvor køber i jeres 35mm film på nettet. Jeg kan huske jeg engang har gjort
det, men har nu mistet alle mine bookmarks ved en geninstallation af
windows.? Har i nogle gode steder?

Thomas Jansson

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 20-06-04 12:02

www.speedgraphic.co.uk

Jeg har en del film liggende, som jeg er intereseret i at få solgt, jeg har
fået et bud, men manden skriver ikke tilbage på mine beskeder, så de er til
salg endnu...

Det drejer sig om:

5 stk. Ilford FP4 Plus udløber aug 2006 (har ligget på køl)

15 stk Fuji Superia ISO 100 udløber 2006 (har også ligget på køl)

5 stk Fuji Press ISO 800 er udløbet, har ligget i fryseren.

Hvis du bor i DK, kan vi sige 350 kr incl forsendelse.

Du kan kontakte mig på:

rene_ernst_nielsen@webspeed.dk

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : David Wittrock Rathj~

Dato : 20-06-04 19:47

"Thomas Jansson" <tjansson@nejtak.email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber i jeres 35mm film på nettet.

Jeg vil også meget gerne have nogle forslag.

For et par år siden fandt jeg en dansk side, hvor der var tilbud på Kodak
Gold 200 asa, 36 stks film. 350,- kr. for 20 film.
Så gik jeg ned i en lokal fotohandler, der reklamerede med at matche et
hvert tilbud - også fra netbutikker.
Desværre beholdte de den udprintede side, og jeg har ikke kunnet finde
netbutikken siden.

Pt. er der kun ganske få ruller tilbage i køleskabet - og fryseren er tom.
Så kom med jeres bedste fund på nettet

Med venlig hilsen
David Wittrock Rathje
(der ikke har tænkt at overgive sig til nuller & ettaller foreløbig)