Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem kan lave nogle flotte digitalbilleder~
Fra : Landberg

Dato : 19-06-04 20:23

Jeg skal have lavet lidt flotte billeder af mine produkter. Hvis jeg selv
tager billeder af "ting" med mit Canon S50 bliver det desværre ikke rigtigt
"brochurekvalitet" - og det skal det være. Det drejer sig om 4-6 produkter
der skal fotograferes. Jeg skal desuden bruge et flot billede af en motorvej
der snor sig ud i horisonten, evt. taget hvor Frederikshavn-motorvejen
krydser Jyske Ås.

Hvem er frisk på opgaven? Pris?

Mail mig evt. direkte på thomasFJERNLIGEDETHERFØRST@landberg.dk

MVH

Thomas Landberg

Fra : \"Bangsbo Design\"

Dato : 21-06-04 01:38

Hej Thomas Langberg ....

Jeg har sendt dig et P-Mail ...

Håbede at høre fra Dig ...

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum
Stenbakkevej 37 2.th. DK-9900 Frederikshavn