Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital valg
Fra : Benny Juul

Dato : 18-06-04 20:55

Hej

Jeg har efterhånden skåret feltet ned til:
Canon G5
Fujifilm S7000Z
Olympus C5060
Det eneste jeg er lidt i tvivl om er, ville disse også være ok til den
øvrige del af familien som helst bare skal kunne lave "peg og skyd" eller er
der andre modeller jeg skulle se på som er bedre til alt på automatik, men
som samtidig opfylder de ting som de modeller jeg har nævnt.
Det skal nævnes at der i dag fotograferes med en Nikon F90, det fungere fint
også til famlien!

Med venlig hilsen
Benny

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-06-04 21:05

"Benny Juul" <nafsletfe@bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> som samtidig opfylder de ting som de modeller jeg har nævnt.
> Det skal nævnes at der i dag fotograferes med en Nikon F90, det fungere

Jeg vil sige hvis det skal være peg og skyd så har jeg gode erfaringer med
Canons G-serie, har prøvet G3 og G2 men jeg tror da at G5 er meget lign. Jeg
har set billeder fra Fuji Finepix S5000Z og er egentlig ikke imponeret af
det. Men jeg kender ikke 7000'eren. Olympus er også et godt kamera men jeg
kender ikke så meget til C5060.

Mvh
Simon

Fra : Niels

Dato : 19-06-04 23:09

Benny Juul wrote:

> [...]
> som samtidig opfylder de ting som de modeller jeg har nævnt.
> Det skal nævnes at der i dag fotograferes med en Nikon F90, det fungere fint

Jeg har en G5, som børnene bruger (når de kan få lov ), og de husker
som regel formaningen om at den skal stå på auto. Og det kommer der en
masse veleksponerede billeder ud af.

Mvh. Niels