Spm til alle jer crossplatform folk
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-04 08:09

Vi har "arvet" en virksomhed med en Win2000 server som kører Veritas
Backup Exec. Det virker fint med deres eksiterende setup. Hvordan dælen
kan jeg få Veritas'en til at tage backup af vores exsiterende mac
servere ? ... som jeg kan se det er der ingen "agents" til mac ... men
der må da være en anden måde ?

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 10-08-04 08:55

> [...]
> kan jeg få Veritas'en til at tage backup af vores exsiterende mac
> servere ? ... som jeg kan se det er der ingen "agents" til mac ... men

Win2000 Server understøtter a vist AppleTalk. Kan du få serveren til
at "se" jeres klienter?

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 11-08-04 21:28

> [...]
> kan jeg få Veritas'en til at tage backup af vores exsiterende mac
> servere ? ... som jeg kan se det er der ingen "agents" til mac ... men

Fra og med version 9.0 har BackupExec en agent til OS X. Det er en port
af deres Unix-agent og skal opsættes via Terminalen.

Skal selv lave en test med det, når jeg får opgraderet backupstationen
til v9.1 + et hav af patches.

Det er beskrevet fra side 578 i Administrator's Guide (kan downloades
fra veritas.com)

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard