I pod over stereo anlæg?
Fra : Henrik Jensen

Dato : 10-08-04 00:57

Hej

Der skulle vel ikke være noget i vejen for at sætte et minijack -
phonestil mellem Ipod og stereoanlæget?
well jeg har prøvet, og der kommer kun lyd ud af den venstre kanal. Jeg
har prøvet med to forskellige ledninger. De kan selvfølgeligt begge være
dårlige, men alligevel.

http://www.ipodlounge.com
fandt jeg
http://www.monstercable.com/computer/productPageComputer.asp?pin=1731

men det kan da vel ikke være sådan, at Ipod kun leverer stereo, hvis den
får guldkabler - eller kan det?

--
Venlig hilsen
Henrik Jensen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-08-04 05:02

Henrik Jensen <spam@nej.dk> wrote:

> men det kan da vel ikke være sådan, at Ipod kun leverer stereo, hvis den
> får guldkabler - eller kan det?

nej, du harvel tjekket at minijackstikket /er/ et stereo stik?

--
Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk/080804/at_vaere_lagt_for_had>

mus+tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision TFT

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-04 22:35

In article <kvtlu1-023.ln1@reippuert.dk>,
Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> wrote:

> nej, du harvel tjekket at minijackstikket /er/ et stereo stik?

Og hvad er der i den anden ende af ledningen? To phonostik?
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Henrik Jensen

Dato : 11-08-04 11:24

Henrik Münster <henry@muenster.dk> wrote:

> [...]

ja

> Og hvad er der i den anden ende af ledningen? To phonostik?

ja

Øhe. tak for venlig deltagelse.
Min forstærker spiller slet ikke i højre kanal. Det havde jeg bare ikke
opdaget, er ikke ligefrem hi fi freak

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 10-08-04 07:54

> [...]

> http://www.monstercable.com/computer/productPageComputer.asp?pin=1731
>
> men det kan da vel ikke være sådan, at Ipod kun leverer stereo, hvis den

Jeg har købt et af de kabler de har i El-Giganten og Fona til ca. en
50,- og det virker perfekt både i blien, stuen og hos vennerne.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling