vi beklager ..
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-08-04 22:52

Jeg har lige fået en mail fra Apple ... de beklager dybt at de ikke kan
overholde den shipdato de har oplyst (31/8) ...desværre kan de først
shippe den den 9/8 ... og de håber jeg har forståelse ...hmmmm ;)

og min Airport Express ligger og venter i Holland nu for at komme til
danmark :)

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-08-04 23:25

In article <1gi9zjq.howav4orcn44N%thomas@elements.dk>,
thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> [...]
> shippe den den 9/8 ... og de håber jeg har forståelse ...hmmmm ;)
>
> og min Airport Express ligger og venter i Holland nu for at komme til

Jeg har lige fået en e-mail i dag - sidst på dage - at min iPod Mini
alligevel ikke bliver sendt, selv om den var lovet til at blive sendt i
dag d. 9/8. Nu regner de med at sende den d. 12/8. Men jeg fik til
gengæld min Airport Express i tirsdags. Og du kan godt glæde dig.
Jeg var ellers lige så imponeret over Apple Store. Den iBook, vi
bestilte forrige søndag, blev allerede "Picked up" i Taiwan tirsdag kl.
2.22 GMT (det er jo dag derovre). Jeg regnede så med, at det bare var et
spørgsmål om timer eller højst et døgn, før den var i Europa. Og
derefter skulle det jo bare tage et døgns tid at komme til Danmark.
Der skete bare ikke noget før fredag, hvor den ankom til terminalen
kl. 10 og blev afsendt fra terminalen kl. 13 GMT (Danmark er plus to
timer, ved I nok). Så skete der noget, tænkte jeg. Men den har først
cleared tolden mandag kl. 17.18 GMT (19.18 dansk tid). Så kom den over
på TNT's trackingside, der opdateres lidt hurtigere end Apples. Kl.
19.18 passerede den transitpunktet i Arnhem (det er nok tolden) og kl.
22.46 blev den sendt afsted fra depotet i Eindhoven. Jeg regner med, den
er på vej med lastbil i skrivende stund. Så plejer tingene at ankomme
til Kolding næste morgen, og så skulle den dæleme gerne være i Esbjerg i
morgen eftermiddag. Så Apple Store har vel overholdt sin lovede
leveringstid. Jeg blev bare så glad, da det så ud til, at computeren var
klar på mindre end to døgn.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-08-04 23:28

> [...]
> dag d. 9/8. Nu regner de med at sende den d. 12/8. Men jeg fik til
> gengæld min Airport Express i tirsdags. Og du kan godt glæde dig.

Det gør jeg sandelig også .. jeg har fået min iMac gjort trådløs så den
kan pakkes af vejen ned i den anden ende af huset .. jeg har fået
fjernstyring af iTunes til at virke med iRye over iHam ... så nu mangler
jeg bare den sidste brik :)

> Jeg blev bare så glad, da det så ud til, at computeren var
> klar på mindre end to døgn.

Ja .. det tar nok ikke lang tid for dem at tage en grundmodel ned fra
hylden, stoppe ram, HD og optisk drev i den og få den smidt i en kasse
.... så skal den jo "bare" jorden rundt for at komme til danmark. Lidt
fascinerende alligevel. Mon man skulle gøre karriere i shipping branchen
istedet for ;)

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Ole Jensen

Dato : 10-08-04 19:44

> Jeg har lige fået en e-mail i dag - sidst på dage - at min iPod Mini
> alligevel ikke bliver sendt, selv om den var lovet til at blive sendt i
> dag d. 9/8. Nu regner de med at sende den d. 12/8.

Nå, du har også fået en mail, det gjorde jeg også i går, hvor de
beklagede at de ikke fik den sendt den 6. som lovet, men at de ville
sende min mini den 12.
Nåja, det går vel også.
I dag har jeg fået en ny mail, hvor de beklager at de ikke kan sende før
den 13.

Gad vide om jeg får en ny mail i morgen?

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-04 20:08

In article <1gibkls.h1dpaija25c0N%newsplus@oleswebsite.dk>,
newsplus@oleswebsite.dk (Ole Jensen) wrote:

> [...]
> den 13.
>
> Gad vide om jeg får en ny mail i morgen?

Jeg har fået de samme to e-mail. Men min er begyndt at stå som "Shipped"
i dag med et trackingnummer. Går man ind på tracking-siden, er der dog
ikke sket noget med den. Det er sikkert som med min iBook. Den bliver
først reelt sendt d. 13/8, når de skriver det, men tracking begynder
nogle dage før, hvor den bliver sendt til et eller andet lager eller
samlingspunkt.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Ole Jensen

Dato : 10-08-04 21:04

Henrik Münster <henrikfjern@muenster.dk> wrote:

> [...]
> først reelt sendt d. 13/8, når de skriver det, men tracking begynder
> nogle dage før, hvor den bliver sendt til et eller andet lager eller

Jeg har lige kigget efter, og min mini står også som din, Shipped, men
der er heller ikke sket noget.
Jeg tror min er sendt til gravering, for jeg har også bestilt nogle
højttalere som også står som Shipped, men de har ingen trackingnummer,
og de tidligere gange jeg har bestilt flere ting, så har de haft hvert
sit trackingnummer.
Der er lys for enden af tunnelen.