Batteritid på Ibook?
Fra : Leon Jessen

Dato : 09-08-04 20:51

Hejsa,

Jeg har en Ibook G3/900. Jeg sad og så DVD uden at laderen var koblet til og
efter 1 timer og 55 minutter, så gik den på sleep mode.

Er det ikke for kort? Eller er det fint nok? Evt. hvor lang tid burde den
holde?

--
Mvh. Leon Jessen
email@mit_navn_med_små_bogstaver_ud_i_et.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-08-04 21:06

Leon Jessen <se_min@signatur.ok> wrote:

> Jeg har en Ibook G3/900. Jeg sad og s? DVD uden at laderen var koblet til og
> efter 1 timer og 55 minutter, s? gik den p? sleep mode.

2 timer med skærmen på fuld lysstyrke og DVD drevet spindene konstanst
lyder rimeligt.

--
Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk/080804/at_vaere_lagt_for_had>

mus+tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision TFT

Fra : Leon Jessen

Dato : 09-08-04 21:33

"Morten Reippuert Knudsen" skrev:'

> 2 timer med skærmen på fuld lysstyrke og DVD drevet spindene konstanst
> lyder rimeligt.

Ok, takker...

Var lige bange for at batteriet var 'sygt'. Den lavede et mærkeligt nummer
her den anden dag.
Batteriet var på ca. 80% og jeg sad og legede med Airport til en anden
Ibook, da den pludselig var tom for strøm -
meget mystisk...

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 09-08-04 21:56

On Mon, 09 Aug 2004 21:50:42 +0200, Leon Jessen wrote:

> Er det ikke for kort? Eller er det fint nok? Evt. hvor lang tid burde den
> holde?

Aner det ikke, men det er ligemeget om du bruger store eller små
bogstaver i dit domænenavn.

--
MVH
osv...