Mail - igen, igen
Fra : Thomas Heinesen

Dato : 07-08-04 18:21

Har stadig et enkelt punkt omkring Mail jeg ikke forstår. Efter en
længere øveperiode hvor Mail og jeg har trænet i hvad der er Junk, er vi
nu gået på automatic så Mail selv sorterer fra hvad den mener der er
Junk. Og jeg er sikker på at det kan den sagtens klare. Men alligevel,
hvorfor kan jeg ikke se indholdet i Junk-mappen. Mappen vises og
antallet af mails i den ligeså, men nu jeg åbner mappen kan jeg ikke se
de frasorterede mails. Hvad mon jeg gør galt?
Mvh,
Thomas

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 13-08-04 15:02

vThomas Heinesen <thohei@yahoo.com> wrote:

> [...]
> antallet af mails i den ligeså, men nu jeg åbner mappen kan jeg ikke se
> de frasorterede mails. Hvad mon jeg gør galt?

Kan det være, de vises med hvid tekst?
Blot et bud, tjek det ved at vælge dem alle med æble-A

Fra : Thomas Heinesen

Dato : 14-08-04 20:12

Jens Rasmussen wrote:

> Kan det være, de vises med hvid tekst?
> Blot et bud, tjek det ved at vælge dem alle med æble-A
Godt bud, tak. Men nej. Det mærkelige er at der ude i siden, ved siden
af 'junk'-ikonet står X-antal messages, mens der, når jeg åbner
'junk'-mappen, står 0 messages (0 bytes) i øverste bjælke.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 14-08-04 20:43

On Sat, 14 Aug 2004 21:12:28 +0200, Thomas Heinesen wrote:

> Godt bud, tak. Men nej. Det mærkelige er at der ude i siden, ved siden
> af 'junk'-ikonet står X-antal messages, mens der, når jeg åbner
> 'junk'-mappen, står 0 messages (0 bytes) i øverste bjælke.

Har du prøvet med Æble-L (vis slettede beskeder)?
--
MVH
osv...

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-08-04 22:42

In article <411e641f$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> [...]

> siden af 'junk'-ikonet står X-antal messages, mens der, når jeg åbner
> 'junk'-mappen, står 0 messages (0 bytes) i øverste bjælke.

Har du set, om der er undermapper i reklamemappen? Tallet ude til siden
ved siden af reklame-ikonet er i øvrigt antallet er ulæste beskeder. Der
kan således godt være flere i mappen, hvis der også er åbnede beskeder.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark