.Mac e-mail forsvandt
Fra : Henrik Münster

Dato : 07-08-04 14:37

I dette øjeblik; ok, nok for to minutter siden; forsvandt min e-mail på
min .Mac-konto. Mail viste, at der var kommet en ny e-mail. Jeg gik så
over i Mail og aktiverede min .Mac-konto. Der var en ny e-mail, som jeg
klikkede på. Jeg nåede lige at se teksten komme frem et splitsekund,
hvorefter den forsvandt, sammen man alle de e-mail, jeg har liggende på
min .Mac-konto. Det var lidt underligt. Der var ingen mail at hente. Jeg
ville så være smart og åbnede min webmail hos .Mac. Den var lige så tom.
Og der skulle være masser af beskeder, men jeg mener bestemt ikke,
postkassen er nær fuld. Har I andre oplevet noget lignende? Jeg bruger
den i øvrigt som en IMAP-konto.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-08-04 16:04

> [...]
> Og der skulle være masser af beskeder, men jeg mener bestemt ikke,
> postkassen er nær fuld. Har I andre oplevet noget lignende? Jeg bruger

Slå koldt vand i blodet, det kan vær at apple har et midlertidig
probem og dine mailboxe kommer online senere i dag.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

mus+tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision TFT

Fra : Morten Lind

Dato : 07-08-04 16:49

> Slå koldt vand i blodet, det kan vær at apple har et midlertidig
> probem og dine mailboxe kommer online senere i dag.

Henrik - det er rigtigt, hvad Morten siger - jeg har selv oplevet det et
par gange og man bliver s´gu´ forskrækket, men luk du bare ned og hold
weekend.

Den er hurtigt klar igen)))
M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-08-04 10:45

In article
<1gi5tes.1keqcv61l4zrtcN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,
fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) wrote:

> Henrik - det er rigtigt, hvad Morten siger - jeg har selv oplevet det et
> par gange og man bliver s´gu´ forskrækket, men luk du bare ned og hold
> weekend.
>
> Den er hurtigt klar igen)))

Ved I hvad? Jeg har lige fundet min e-mail. Den ligger i en unavngiven
undermapper til indboksen i .Mac mail. Da navnefeltet er tomt, kunne jeg
ikke se mappen i webmail. Jeg regnede med, at det bare var en
undermappe. I Mail på min computer, ligger .Mac e-mail i en mappe kaldet
..Mac under Indmappen. Men undermapper til .Mac ligger under
..Mac-symbolet. Normalt er det kun sendt mail og papirkurv, så der har
jeg ikke set efter.
Hvordan det er sket, ved jeg ikke. Man kan jo nogle gange ved en fejl
markere et eller andet og så ved at skubbe lidt til musen eller strejfe
pegepladen komme til at trække det et forkert sted hen. Men at oprette
en mappe og derefter trække 212 mail over i den på et splitsekund, kan
jeg dårligt forestille mig, at jeg kan komme til. Jeg er mest tilbøjelig
til at tro, at det er en fejl hos .Mac.
--
Henrik Münster
Esbjerg