Slippe af med numerisk tastatur
Fra : Niels Boegh

Dato : 03-08-04 20:46

Hej

Jeg er på en eller anden måde kommet til at slå numerisk tastatur til
på min PowerBook, som kører seneste OS X version.

Hvordan slår jeg det fra igen?

På forhånd tak.

Niels Bøgh

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 03-08-04 20:57

Niels Boegh <1nboegh2@3hotmail4.com> wrote:

> Hej
>
> Jeg er på en eller anden måde kommet til at slå numerisk tastatur til
> på min PowerBook, som kører seneste OS X version.
>
> Hvordan slår jeg det fra igen?

F6

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Niels Boegh

Dato : 03-08-04 21:05

On 2004-08-03 21:57:22 +0200, spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) said:

> F6
>
> /Preben

Tak, Preben, det virkede. Lidt pinligt, men først nu til aften kan jeg
se, at F6 alene tænder og slukker et lys i tasten. Jeg har siddet og
rodet med FN+F6 - og 100 andre forgæves forsøg.

Ha' en god aften.

Niels

Fra : Ole Jensen

Dato : 03-08-04 21:19

> [...]
> se, at F6 alene tænder og slukker et lys i tasten. Jeg har siddet og
> rodet med FN+F6 - og 100 andre forgæves forsøg.

Hvis jeg skal slå det til/fra, så skal jeg bruge fn+F6.
Hvor bestemmer man det?
Jeg kan huske da jeg fik min Powerbook, så ændrede jeg et eller andet i
forbindelse med Exposé, kan det have været i forbindelse med det at
genvejen er ændret?

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 03-08-04 21:38

Ole Jensen <newsplus@oleswebsite.dk> wrote:
> Hvis jeg skal slå det til/fra, så skal jeg bruge fn+F6.
> Hvor bestemmer man det?

Systemindstillinger/Tastetur & mus/

Kryds i Brug tasterne F1-F12 til.......

/Preben