Apple Store kan godt oppe sig
Fra : Henrik Münster

Dato : 30-07-04 23:51

Jeg har brokket mig nogle gange over, at Apple Store ikke blot er
langsomme, men at de heller ikke overholder de lovede leveringstider.
Det ser nu ud til, at de har oppet sig lidt. Jeg har bestilt en Airport
Express. Den skulle have været leveret d. 14/7 efter det oprindeligt
lovede. Jeg fik så en e-mail, at de desværre var forsinkede, men ville
sende den omkring d. 30/8. Det var så nu fredag. jeg gik og tænkte, at
der garanteret ikke skete noget.
   Efter en hård dag i Legoland, åbnede jeg min konto hos Apple Store, da
jeg kom hjem om aftenen. Og min ordre var minsandten afsendt. Jeg
kiggede så i min e-mail. Klokken 12.20 havde Apple Store sendt en
e-mail, hvor de beklagede, at min ordre først kunne sendes d. 2/8. Og så
kl. 21 havde de sendt en e-mail, at ordren var afsendt. Bare de selv
ved, hvad de mener. Vi andre er i hvert fald lidt forvirrede.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 31-07-04 00:36

Henrik Münster wrote:
>Bare de selv ved, hvad de mener. Vi andre er i hvert fald lidt forvirrede.

Jeg oplevede lige det samme da jeg købte min iPod, først var den
forsinket så jeg fik en ny dato for shipping samme dag fik jeg en anden
mail om at den nu var sendt. Hvis jeg loggede ind på store kunne jeg
ikke se den var sendt og da jeg modtog min iPod kunne man stadig ikke se
at den var sendt, det var først muligt at se efter 2 dage, men da havde
jeg jo modtaget den.
Så alt i alt kan man vist ikke bruge det til noget fornuftigt.

Og ja, de burde oppe sig

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 31-07-04 13:43

> sende den omkring d. 30/8. Det var så nu fredag.

klip

> Vi andre er i hvert fald lidt forvirrede.

Yes, yes

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-07-04 14:49

Preben Bødker Nielsen wrote:

> [...]

Men den optræder selvfølgelig bare på deres trackingside. Der ser ikke
ud til at være sket noget med den. Det kan jo være, den i praksis først
kommer ud af døren på mandag.

> Yes, yes

Men vi holder nu af dem alligevel. Vi har netop bestilt en iBook til
konen og måske også lidt til børnene. Vi kan jo bare oprette flere
brugere. Når man så ser på ordren på sin account, så bliver den sendt
separat, efterhånden som delene er klar. Men når man bestiller flere
ting hos Apple Store, så bliver de først sendt, når alle dele er klar.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster