Darwin startx ??
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 30-07-04 13:15

Egentligt hører det hjemme i dk.edb.system.unix, men da jeg ved at der
er nogle rigtigt "hajer" her i gruppen så ....

Anyway, jeg sidder med en helt nyinstalleret Darwin 7.x og er logget ind
som root, nu er det bare at den ikke lige opfører sig som en linux og
jeg søger derfor hjælp til bla. startx og noget ala, apt-get så jeg kan
installere programmer.

Så Morten, Jonas, Rene,(andre også velkommen !) hvor finder jeg en
startguide til startx mm. til darwin ??

Jeg har kikket på Apples udviklings side men jeg kan ikke lige finde
noget brugbart (sikkert fejl 40 )

Venligst Henry

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-07-04 15:03

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Så Morten, Jonas, Rene,(andre også velkommen !) hvor finder jeg en
> startguide til startx mm. til darwin ??

Her må jeg melde helt pas... desværre!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-08-04 07:25

> [...]

> som root, nu er det bare at den ikke lige opfører sig som en linux og
> jeg søger derfor hjælp til bla. startx og noget ala, apt-get så jeg kan

fink er hvad du søger. <http://fink.sourceforge.net>

NB hvorfor Darwin?

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).